Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

27 d’abr. 2020

* dilluns 27-4-20 *

Segueixo amb la meva triple recomanació diària: un llibre, un disc i un poema. Activitats sedentàries que podeu fer des de casa.
El poema el podeu llegir directament aquí, del disc ja us enllaço algunes cançons per internet  i el llibre... ja sé que no podeu sortir de casa a buscar-lo a la biblioteca o llibreries, però és per si el teniu per casa i no ho recordàveu o, en tot cas, aneu fent llista per més endavant.
Si sabeu que algú li poden interessar aquestes recomanacions, feu-les córrer, ja que les faig amb esperit de servei públic, per ajudar a passar el confinament.

Dilluns 27-4-20

Un llibre: T'IMAGINES LA VIDA SENSE ELL d'Isabel-Clara Simó. Un llibre intens que relata la vida d'una dona que viu eclipsada pel seu home que la maltracta psicològicament i la té anorreada. La manera com ella comença a imaginar-se com podria ser la vida sense ell i com mica a mica, amb molta valentia i paciència, va barrinant la manera de poder aconseguir aquest objectiu.

Un disc: MALACARA de Els Pets. Els Pets són un dels grans grups de la música catalana i, no tenint clar quin disc escollir, m'he acaba decantant per aquest recull dels grans èxits de la seva primera etapa (1985-2002). Al llarg dels anys han anat evolucionant i creixent tal i com ho fèiem els seus seguidors, però sempre han estat un grup lúcid que ha fet bones cançons. EStic segur que entre aquest recull en trobeu més d'una que us regiren per dins i us desperten records i somriures.
Enllaços a algunes cançons: "Tarragona m'esborrona", "Malacara", "La vida és bonica (però complicada)", "S'ha acabat", "Vespre", "Bon dia", "Por", "Hospital del Mar", "Pantalons curts i els genolls pelats", "Sebastià", "Jo vull ser rei", "Aquest cony de temps", "Menja avellanes", "Una estona de cel", "Estúpidament feliç", "Tantes coses a fer", "Bona nit", "Tarragona m'esborrona (An der Bet remix)"

Un poema: TERRA DE VENTS de Tanit Amorós. Només un altre poema que vaig llegir i vaig pensar que serviria per a aquesta tria diària que faig.