Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

30 d’ag. 2023

"Un cor massa gran" (Eider Rodríguez)

 


UN COR MASSA GRAN

Eider Rodríguez

Edicions del Periscopi


Aquest recull de contes també va ser recomanació del meu profe del curs d'escriptura. Per tant, solvència contrastada i qualitat garantida. 

Escriptura precisa, detallada, intensa; personatges molt ben treballats; històries interessants, sempre amb un punt sòrdid, infeliç, dolorós, traumàtic, misteriós... sempre ambientades al País Basc.

Alguns dels contes m'han agradar força, però alguns no tant perquè no els veig un final conclusiu, com si l'autora insinués el que podria haver passat i em fes l'ullet perquè jo completés el trencaclosques. I això que molts lloen com a senyal de qualitat, intel·ligència, subtilesa i complicitat amb el lector, a mi em deixa un punt insatisfet i amb cara de tonto. Potser perquè soc un lector mandrós o perquè llegeixo massa de pressa i hi ha detalls que em passen per alt, però prefereixo quan tot queda clar i tota la cera està a l'altar.

Però això ja és qüestió de gustos i jo només us deixo la meva opinió subjectiva.