Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

18 d’ag. 2023

"Sospita" (poema)

 

SOSPITA


Podria passar hores, dies, mesos

aquí, assegut, tranquil, davant del mar.

Només mirant, sentint, pensant... Onades

que no venen ni van. Només hi són.


Onze mesos a mi em passen de pressa

i quinze dies guardo, atresorats,

durant tot l'any al fons de les butxaques

i vaig acaronant-los amb els dits.


El tacte d'aquests dies em relaxa,

m'ajuda a superar moments dolents.

Són un bell horitzó, fum d'esperança

que surt de xemeneies de tardor.


M'enganyo a mi mateix? Potser m'enganya

el món durant tota la resta d'any.

Potser la vida no era només córrer...

Seria tan bonic que fos així...


Seure davant del mar. Presència i calma.

Prendre's el temps de ser. Reflexionar.

Gaudir el moment present i la natura...

Sospito que no soc qui enganya, jo.


(Eladi Martínez)