Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

21 d’ag. 2023

"Riquesa" (poema)

 


RIQUESA


Desperta un nou dia. Cap pressa.

La platja contenta, menys gent.

I l'aigua del mar que em regala

una altra preciosa cançó.


Avui està plana i tranquil·la,

s'acosta als meus peus: clapoteig

subtil i suau, agradable,

d'anada i tornada. Sedant.


Cançó de bressol que desperta

dins meu un somriure serè.

La meva mirada que llisca

per sobre de l'aigua i va lluny.


Va lluny, però no corre. Es delecta

en tots els matisos del blau,

en la tremolor de les aigües...

en coses senzilles genials.


Per això cada estiu torno i torno.

No és ric qui més té -ja ho sabeu-

sinó aquell qui menys necessita.

Jo no necessito res més.


(Eladi Martínez)