Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

3 de set. 2023

50 contes

Façana de la biblioteca pública de Kansas City

El conte que acabo de publicar aquest 1 de setembre és el que fa 50 des d'aquell "Setembre" del setembre del 2019... 4 anys publicant de manera mensual i ininterrompuda!

El número rodó sempre em provoca. Aturar-se. Mirar enrere. Somriure. Estic content d'aquesta constància, de com un primer conte em va esperonar primer a endegar el projecte "12 mesos, 12 contes" i després a continuar. Anar millorant, presentar-me a concursos, apuntar-me a cursos... Penso que, quatre anys després, escric millor i penso que, en gran part, és gràcies als lectors als que atabalo mensualment i que de tant en tant em fan arribar la seva opinió, crítica i -sempre- escalf i ànims.

Per això ara us demano:

1.- Voleu seguir rebent mensualment els contes? Segur que hi ha alguns que ja n'esteu tips, que potser no els llegiu mai i jo continuo castigant-vos amb la trames mensual. Ara és el moment. Podeu cancelar gratuïtament la subscripció ;-)

2.- Recordeu algun conte d'aquests 50 que us hagi agradat especialment?

3.- Em podeu dir alguna cosa de l'evolució dels contes? O el que més us agrada? O el que més us desagrada? 

En fi, qualsevol cosa que em digueu respecte d'aquests 4 anys de contes em farà molta il·lusió.

I res més, deixo aquí els enllaços als 50 contes i us repeteixo les gràcies a tots aquells que em llegiu.

01.- Setembre

02.- Octubre

03.- Novembre

04.- Desembre

05.- Gener

06.- Febrer

07.- Març

08.- Abril

09.- Maig

10.- Juny

11.- Juliol

12.- Agost

13.- Caixa

14.- Reykjavik

15.- Plastilina

16.- Oliveres

17.- Lennon

18.- Arxipèlag

19.- Pedalant

20.- Cadaqués

21.- Guitarrista

22.- Felicitat

23.- Valenta

24.- Tramuntana

25.- Telèfon

26.- Atemptat

27.- Castell de focs

28.- La carretera

29.- Finestra

30.- Piazzolla

31.- Sputnik

32.- Voltor

33.- Núvols

34.- Pluja

35.- Empenta

36.- Companyia

37.- París

38.- Nocturn

39.- ITV

40.- Males herbes

41.- "Ella"

42.- Pàrquing

43.- Paüra

44.- Cicatriu

45.- Juguem?

46.- Atzar

47.- Vocació

48.- Pessigolles

49.- Autoestop

50.- La decisió

5 comentaris:

Miles ha dit...

Jo no em canso.
Ensavantttt!
Miles

Roger Berenguer ha dit...

Un plaer llegir-los cada dia 1 Eladi, com diu el Miles jo tampoc em canso..

Eladi Martínez ha dit...

Moltes gràcies, Miles i Roger, en el vostre cas no tenia cap dubte que volíeu seguir rebent els contes. Agraeixo moltíssim el vostre suport!
Abraçades!

Sabina ha dit...

Gràcies i moltes felicitats per aquests 4 anys impagables.
Has evolucionat molt i en positiu. No deixis d'escriure ni de compartir-ho

Eladi Martínez ha dit...

Sabina, moltes gràcies pel teu comentari tan generós i encoratjador, com tots els que em fas.