Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

6 d’ag. 2013

Què voleu que us expliqui...?

Vaig a dormir tard... molt tard.
Em llevo tard. Engego l'ordinador. Miro el correu... i el facebook... i l'Apalabrados...
Es lleven els nens. Esmorzem. Anem tard...
Rento plats. Els nens es posen a jugar.
Llegeixo... o em poso a l'ordinador... arxivo correus... endreço les caixes dels meus 22 anys de mestre... agafo la guitarra...
Tot em fa mandra, tot dura poc...
Anem a la piscina, em banyo, jugo amb els nens, llegeixo...
És molt tard!
Anem a dinar.
Dinem.
Gelat, cafè o migdiada? O les tres coses? En quin ordre?
Els nens miren "Plats bruts" (ho hem vist mil cops i encara ens fa riure) i jo faig una estona de migdiada.
Vint minuts o mitja hora...
M'aixeco. Rento els plats. Preparem la bossa de la piscina.
Anem a la piscina, em banyo, jugo amb els nens, llegeixo...
L'Anna va a córrer una estona.
Recullo els nens. Arribem a casa. És molt tard!!
Banyem, sopem, mirem una mica la tele... ÉS MOLT TARD!!
Els nens van a dormir.
Nosaltres ens quedem desperts una bona estona. Llegim... prenem la fresca al balcó... passem per l'ordinador... ES FA MOOOOLT TARD!!
Vaig a dormir tard... molt tard... què voleu que us expliqui...?

5 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

I "lo" maco que és anar tars, sense haver de tenir pressa per res, tan sols deixar-se portar pel devenir del temps -i en el vostre cas i el meu en la majoria de dies d'aquest estiu- pel devenir de la canalla.. És estiu, i això és el que té!

Anna ha dit...


Que ens llevem tard... i què?
que esmorzem tard... i què?
Que ens banyem a les 3 de la tarda... i que?
Que dinem a les 4... i què?
Que sopem a quarts d´11...i què?
Que anem a dormir a quarts de 3...i què?
... i què?
... i què?
... i què?
... i què?
....Que coi....que són vacances... !!! aprofita-les i no et queixis tant..jijiji...

Eladi Martínez ha dit...

Roger i Anna,
què passa "hippiosos" que no voleu horaris ni lligams... Ha d'haver-hi un ordre home, ja està bé de tanta disbauxa i desori...
Voleu dir que aquest ha de ser el meu paper?
Jo no m'he pas queixat... em penso... O si? no sé... què voleu que us expliqui...? ;-)

Roger Berenguer ha dit...

No et queixes pas, fas la constatació d'un fet i d'una realitat. Trencar amb la rutina i fruïr de les merescudes vacances! Visca el no tenir horaris!

Eladi Martínez ha dit...

Visca!

Eladi