Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

8 d’ag. 2013

Paisatges espectaculars

Vam quedar a les 16'15 h i ja vam sortir tard. Vam haver de pagar la morterada del Túnel del Cadí. Vam estar mitja hora al refugi del Cap del Rec buscant uns del expedicionaris amb qui havíem quedat allà i vam marxar sense trobar-los. Va començar a ploure a mitja ascensió a peu fins al nostre refugi dels Estanys de la Pera (però per sort vam entrar dins del refugi 2 minuts abans que caigués una bona pedregada). L'Ona es va trobar malament i li vam haver d'anar donant Dalsy. Vam passar una nit horrible: molta calor, incomoditat i claustrofòbia en unes lliteres col.lectives molt atapeïdes, gent que roncava, mal d'esquena i de cervicals per culpa de matalassos i coixins... No vam poder fer l'excursió prevista al Pic de Perafita perquè tot el matí va estar plovisquejant i vam decidir tornar als cotxes i deixar-ho córrer...
...però malgrat tot...
...em quedo amb l'admiració i l'embadaliment davant de la bellesa dels paisatges espectaculars que vaig descobrir en aquelles poques hores d'excursió a peu. Des de la font de les Pollineres (on s'han de deixar els cotxes) fins al Refugi dels Estanys de la Pera hi ha només 2 km de camí fàcil que s'han de fer a peu. En aquest curt trajecte, tant d'anada com de tornada, vaig quedar impressionat pel paisatge. Aigua davallant per entre les muntanyes, llacs preciosos, grans arbres pelats i caiguts, d'altres d'enormes i branques suggerents, verdor espectacular, cims imponents, silenci i pau...
I tot això ho tenim aquí a Catalunya mateix, només a unes hores de camí.
Gràcies Pablo, per ensenyar-nos aquests racons tan meravellosos. I gràcies a tots els expedicionaris amb qui vam compartir l'experiència: el Pablo, la Violeta, el Nil i l'Estel (de Calders i Olot), El Pere, la Fina, l'Ariadna i el Genís (d'Aguilar de Segarra), el Xavier i el Jordi (de Llinars dels Vallès) i nosaltres 4.
I paro de xerrar i us ensenyo unes quantes fotos que de ben segur que no us podran transmetre tota l'emoció que sents quan estàs allà enmig, però almenys us en fareu una mica a la idea.

Anna ha dit...

Fantàstic, meravellós...
..ens queda pendent...

Roger Berenguer ha dit...

Jo hi he estat uns quants cops de més jovenet, i és espectacular! Llàstima que us fes mal temps :-(

Eladi Martínez ha dit...

Realment queden ganes de tornar-hi i gaudir d'aquesta meravella.