Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

11 d’ag. 2013

Parlar sense dir res

Estimats lectors,
el desenvolupament continuat de les diferents formes d’activitat previstes facilita la creació d’un bon sistema de participació general. De la mateixa manera si reforcem i desenvolupem adequadament les estructures podem garantir la participació d’un important grup en la formació dels elements generadors. Hi ha experiències riques i diverses que mostren que una aplicació indiscriminada dels factors que poden confluir-hi ens obliguen a una anàlisi exhaustiva dels elements generadors. Malgrat tot, no podem oblidar que l’inici de l’acció general de formació de les actituds ens exigeix la precisió i la determinació del model de desenvolupament...


Corria el curs 96-97 quan va arribar a les meves mans un full fotocopiat que es titulava “Cómo hablar dos horas seguidas sin tener nada que decir”. Amb el Jaume Serra l’havíem comentat i fins i tot havíem fet algun experiment per veure si funcionava.
Aquests dies, endreçant papers dels meus 22 anys de mestre, l’he trobat. I he mirat si podia trobar-lo a internet i... sí...es pot trobar (aquest és un dels llocs on podeu trobar-lo). M’ha fet gràcia recuperar-lo i per això us l’ofereixo al picalapica.
Combinant aleatòriament les diferents caselles de la taula es pot anar bastint un discurs enfarfegat i incomprensible, però segur que posant-hi èmfasi i molt de morro encara podríeu aconseguir una ovació del públic que us escoltés.
Les primeres línies d’aquest article eren un exemple de com utilitzar-lo.
Ho voleu provar? ;-)

2 comentaris:

serrasoler ha dit...

he tornat a repassar la taula i encara em sembla una troballa sensacional!

Eladi Martínez ha dit...

Em sembla recordar que no fa gaire (terme relatiu dins dels 21 anys que fa que som companys de feina) encara n'havíem parlat i em va fer gràcia quan ho vaig trobar regirant papers...