Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

23 de juny 2020

Txarango. Últim disc. Una frase. Una cançó

És curiós. M'encanten moltes cançons de Txarango i m'encanta la seva filosofia de vida però no en tinc cap disc.
Dies enrere em va arribar un documental fantàstic (17 minuts) on expliquen  la gestació del seu disc de comiat (DE VENT I ALES) perquè tanquen el seu projecte.
Us el recomano molt, és molt bonic i inspirador amb imatges d'arreu del món que han recorregut en els seus viatges.


I aquests dies van arribant les seves cançons a través de les xarxes socials i avui me n'ha arribat una i, quan l'escoltava, he sentit aquesta frase:

La veritat és senzilla:
a cada passa la sort es provoca.
El cor canta un camí,
qui el segueix mai s'equivoca.
("És hora de tornar a casa", Txarango)

Una frase preciosa.
Tu pots provocar la teva sort. Segueix el camí que et marqui el cor i l'encertaràs.

Segur que algú la trobarà massa naïf i de realisme màgic, però... jo crec en aquesta manera d'afrontar la vida.
I la comparteixo amb vosaltres...

Aquí teniu la cançó i, per cert, compraré aquest disc de Txarango!