Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

17 d’ag. 2019

Oques Grasses. "Bancals"

No coneixia els "Oques Grasses".
Sabia que tenien molt d'èxit entre el jovent... Coneixia la cançó "Cul" dels concurs de TV3 "Oh, happy day" i la cançó "Passos importants" que em van fer descobrir per utilitzar-ne un fragment al curtmetratge "El Comitè-2a part"...
Però aquest darrer disc...
Aquest darrer disc es titula "Fans del sol" i, encara que no vulguis, has acabat sentint-ne unes quantes cançons. "In the night" potser va ser la primera que em va arribar  a les orelles i no em va desagradar.
Després el Pablo em va recomanar "John Brown", divertida, reggae, surrealista... i ja em va agradar molt i la vaig posar al bloc.
També vaig escoltar per la ràdio "Més likes" i "Serem ocells" i de nou em van sorprendre i em van agradar... Començava a pensar que aquell disc era un disc força rodó perquè cada nova cançó que descobria la troba original i m'agradava...
Gràcies a l'Ona vaig descobrir "Sta guai", quan el meu pare estava ingressat a l'hospital i va ser un xute d'adrenalina i bon rotllo. Em va encantar i ja vaig decidir que em volia comprar aquell disc.
I aquest estiu vaig anar a l'FNAC i me'l vaig comprar. I l'hem escolta moltíssim al cotxe i ens agraden pràcticament totes les cançons i avui us vull oferir una de les que més m'agrada: "Bancals"

Perquè a part que musicalment són molt interessants, les lletres tenen un punt de surrealisme i un punt de filosofia que m'agrada molt.
Compro totalment frases com:

"...Faré la revolució i em faré un hort, 
me la jugaré molt fort..."
"...Arrelaran contentes les llavors 
i a sobre la merda que ens venen s’anirà esvaint la por..."
"...Que no vingui ningú a dir-nos qui hem de ser, 
que sabem que tot va guai si ho fem amb temps..."
"...Tota la bellesa d’aquest món està a dins teu..."
"...Que sobren armes i falten gronxadors..."
"...La nova era comença on s’acaba el formigó, 
la pau dels cargols és la nova religió..."
"...Amb quatre flors i un tros de blau ja faig, 
que fa bon dia i no em cal ser tan guai..."

Escolteu-la i plantegeu-vos escoltar tot el disc.
Jo crec que val la pena.