Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

21 de juny 2016

"What Do I know" (Juan Zelada)

Avui és l'últim dia de l'escola i, per tant, faltarà ja també poc perquè jo comenci les vacances.
Les últimes setmanes han estat feixugues, de treballar molt per complir terminis, d'estrès i cansament, de dormir menys del recomanable...
He acabat força cansat... però de fet no us volia parlar d'això sinó d'una descoberta musical.
En els dies d'entrar informes ho vaig fer acompanyat de l'Spotify on, com altres anys, buscava intèrprets que m'oferissin cançons en anglès i una mica animades per mantenir-me despert sense que em pogués distreure amb la lletra mentre treballava fins a altes hores.
Començo per algú conegut, però llavors utilitzo l'opció "Artistas relacionados" i vaig saltant d'un a un altre artista i descobrint música que no coneixia. En anys anteriors vaig descobrir Lady Antebellum, Jamie Cullum o Michael Bublé.
I aquest any he descobert JUAN ZELADA i, en concret, us recomano la cançó "WHAT DO I KNOW".
Espero que us agradi!

2 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Si que està bé, si! S'enganxa i és fresca..

Eladi Martínez ha dit...

Mola!

Eladi