Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

26 de juny 2016

Calders-Banyoles-L'Estartit

Aquest cap de setmana hem fet una d'aquelles maratons que només d'explicar-la ja et canses.

Vam començar la tarda del dijous 23, el dia de la revetlla. Havent dinat vam organitzar-nos per fer els encàrrecs de Manresa el més de pressa possible (uns a fer la declaració de la renda, uns a comprar petards, uns a comprar uns regals a l'Abacus...). I després tots plegats a comprar uns altres regals a Artés. Tot per tenir temps de passar per la piscina abans d'anar de revetlla.
Vam arribar esgotadets però ho vam aconseguir i encara vam poder passar una horeta a la piscina.
Després vam anar a casa d'uns amics de Calders a passar junts la revetlla. Va ser una vetllada molt agradable en que els pares vam anar fent petar la xerrada mentre els nens jugaven a la Play i tiraven petards. Ens ho vam passar tan bé que quan ens en vam adonar ja passaven de les 2 h de la matinada...!!!
I l'endemà volíem llevar-nos relativament d'hora... perquè teníem una sorpresa preparada per al Roc i l'Ona...

Ens vam llevar cap a les 10 h i esmorzant els vam dir als nens que marxàvem de casa i aniríem a dormir fora. Endevinant, endevinant, van descobrir que aniríem de càmping a estrenar la tenda de campanya a... Banyoles!
Per què a Banyoles? Ah! això ja ho sabríem més endavant...

Fet i fotut vam sortir sobre les 12 i vam arribar al càmping de Banyoles sobre les 2 h.
Vam muntar la tenda, vam dinar, vam anar a fer el cafè i a la tarda... a la piscina del càmping!
Remullats i relaxadets vam sortir cap a la ciutat a fer una passejada, sopar i... buscar la segona sorpresa que era... un concert del Ramon Mirabet, dins del festival (a)phònica de Banyoles.
Aquest cantant a casa ens encanta a tots, però el concert era a un quart d'una de la matinada l'endemà d'una nit en que ja no havíem dormit tant com haguéssim volgut.
Vam passejar una mica per Banyoles, vam sopar i després vam anar esperant que arribés l'hora del concert. El Roc va aguantar com un "pepe", però l'Ona es va adormir i es va perdre gairebé tot el concert.
Vam tornar a anar a dormir a quarts de 3 de la matinada... fets pols... I vam dormir tots 4 a la tenda, jo amb l'esquena torta i tots acalorats. A quarts de vuit del matí l'Anna es va despertar per anar a córrer al voltant del llac i jo em vaig aixecar per instal.lar-me al cotxe perquè ja no sabia com posar-me...

Desmuntar la tenda, esmorzar i rumb cap a... L'Estartit, on teníem hora reservada per volar en ultralleuger (allò que no havíem pogut fer per Setmana Santa per culpa de la tramuntana).
Vam arribar bé i després d'una llarga espera finalment vam volar tots 4 i ens va agradar molt (el Roc no ho acabava de tenir clar, però al final es va decidir i li va agradar molt).
Després de veure les Illes Medes des del cel i pilotar una mica i tot, vam dinar en un xiringuito davant mateix de les Illes.
Havent dinat vam anar a la platja, vam fer una remulladeta i alguns vam dormir sobre la sorra i finalment vam enfilar el viatge de tornada per arribar a casa fets pols, però contents de tot el que havíem fet.
L'endemà a llevar-se tard i a recuperar-nos d'aquest amunt i avall...
Us deixo unes fotos de l'excursió:

Roger Berenguer ha dit...

Sou boníssims família, quin cap de setmana més ben aprofitat!!!

Josep i Mª Dolors ha dit...

Molt bé, que tots plegats hagueu pogut gaudir d'aquestes experiències tan maques d'aquest cap de setmana, i quina il.lusió que els pugueu donar aquestes satisfaccions als vostres fills. Que per molts anys pugueu fer-ho tots junts, Petons de colors a tots.

Josep i Mª Dolors

Eladi Martínez ha dit...

Ja veus, Roger, s'han d'anar fent cosetes noves... quan es pot...
Eladi

Gràcies, Josep i Mª Dolors i que vosaltres pugueu anar veient els reportatge fotogràfics al picalapica...