Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

9 de juny 2016

"Those little things" (Ramon Mirabet)


Ja està.
Acabo d'acabar els informes del tercer trimestre i això vol dir que una de les feines més feixugues ha quedat superada.
Estic cansat, però content.
I volia reblar el clau amb una cançó que aquesta setmana m'ha acompanyat sovint i que m'encanta.
És la cançó de l'anunci d'Estrella Damm interpretada pel gran RAMON MIRABET i es diu "Those little things"
De moment només he trobat aquesta versió de vídeo amb fotos fixes de l'anunci, potser més endavant sortirà un vídeo més elaborat.
Potser l'acabaré avorrint, però ara mateix m'encanta i em dóna molt bon rotllo: somriures, estiu, vacances...
Gaudiu-la, clicant a l'enllaç d'aquí a sota:


2 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Si que és bona, si. I molt encomanadissa!

Eladi Martínez ha dit...

M'encanta l'estil i l'ànima del Ramon Mirabet!!!

Eladi