Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

19 d’abr. 2012

Rowan Stocks-Moore

Dies enrere vaig descobrir aquest artista al bloc "El espejo lúdico", com tantes altres coses bones i interessants que hi descobreixo, és una mina.
Es tracta de Rowan Stocks-Moore, un dissenyador gràfic anglès que ha dissenyat o reinterpretat cartells per a pel.lícules o portades de llibres de manera molt creativa, original i enginyosa.
Us deixo l'enllaç al seu bloc per si voleu veure més obres seves i aquí mateix us ofereixo les que més m'han agradat a mi:






2 comentaris:

Susana A. ha dit...

Oh, jo també mire El espejo lúdico a vegades, però açò m'ho havia perdut... Mola :)

Eladi Martínez ha dit...

Jo el vaig descobrir gràcies a tu i trobo que té una regularitat i un índex de qualitat molt remarcable.
O sigui que te'n dono les gràcies.
Eladi