Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

12 de set. 2011

Recordatoris d'estiu

Ja ha començat l'escola i aquest acostuma a ser el tret de sortida per la recuperació definitiva de la normalitat. Tornen les rutines de feina i horaris i deixem de banda la llibertat, la mobilitat i el canvi d'hàbits de l'estiu.
Malgrat tot, jo a l'estiu vaig seguir publicant notícies aquí al bloc del picalapica, però era evident que rebia menys visites perquè, sortosament, la gent tenia coses millors a fer que no pas llegir-me a mi... Només faltaria!
Per això em prenc la llibertat de recordar-vos algunes notícies de les que vaig publicar durant l'estiu i que em sabria greu que a alguns dels seguidors habituals els haguessin passat per alt.
I, sobretot:
  • El vídeo de la canço del picalapica (regal per als seguidors del bloc en el segon aniversari). Surto jo cantant aquesta cançó inèdita i està editat amb imatges suggerents gràcies a la col.laboració de l'Anna.
  • La proposta de creació d'una samarreta del picalapica, amb demanda de suggeriments per fer-la millor.
També vaig escriure altres notícies, però sobretot em sabria greu si algú se n'hagués perdut alguna d'aquestes.
Bé, si teniu temps i us ve de gust us convido a recuperar-les i, si no, jo seguiré actualitzant el bloc amb nous continguts.

1 comentari:

Susana A. ha dit...

Oh! Em vaig perdre el post de la samarreta, que bona idea :)