Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

2 de set. 2011

Calafell 2011

Vam jugar a la platja: amb les pales i les galledes, a fer castells, túnels, ponts, piràmides, "piscines"...; amb la barca, a la petanca...; vam prendre el sol, vam banyar-nos, vam passejar-hi...
El Roc va celebrar el seu sant i va tenir molts regals i es va trobar unes grans lletres a la sorra que el felicitaven. I el que més li va agradar va ser l'àlbum de cromos de la lliga de futbol: la seva primera col.lecció de cromos. I també va aprendre a fer all-i-oli amb l'avi Josep. I a anar sobre una planxa de surf...
L'Ona va aprendre a tirar-se sola a la piscina (amb bombolleta) i va perdre la por a caminar per dintre del mar i s'hi banyava amb els "manguitos". I la seva mare li va fer una treneta amb fils de colors.
I tots dos amb el Guiu s'ho van passar d'allò més bé els dies que van coincidir. Jugaven junts a la platja, dormien junts a la mateixa habitació, jugaven junts sobre els llits al matí i havent dinat, jugaven junts al menjador... I a vegades anàvem a passejar o al boti-boti. I un dia vam anar a visitar el Museu Pau Casals (molt emotiu, instructiu i recomanable) i ells van tornar amb el trenet. I un altre dia amb la Rat van anar a visitar l'Albert a Cunit amb tren. I un dia a les 10 de la nit es van banyar tots tres despullats a la piscina... quina emoció!!
I el Roc i l'Ona van fer uns nous amics, l'Albert i l'Anna de St. Cugat i van jugar-hi molt els dies que van coincidir.
I després van retrobar el Pol i la Gemma de Súria (amb aquests ja fa anys que coincidim) i van jugar-hi molt. I un dia vam anar a sopar amb els seus pares a Segur de Calafell i després als boti-boti i a fer un gelat. I un dia va venir el Pol a dinar a casa nostra.
I l'Anna va celebrar els seus 41 anys i també es va trobar un missatge de felicitació a la sorra i, entre altres coses, li van regalar un ram de flors i un tractament d'ictioteràpia (allò dels peixos Garra Rufa que et xuclen la pell morta) que es va fer allà mateix a Calafell.
I un dia vam anar tots 6 (nosaltres 4 i els avis) a un concert familiar a l'auditori del Vendrell que va ser divertit i espectacular.
I vam decorar les parets de l'apartament amb pòsters de El Jueves, dibuixos pintats pels nens i fotos... fins que el vent s'ho va voler endur.
I vam veure uns quants partits del Barça per la tele i vam celebrar els dos primers títols i la inqualificable acció del Mourinho posant el dit a l'ull al Tito Vilanova.

I, a més a més, jo vaig anar amb l'Anna al concert de l'auditori del Vendrell de "The Beatles Go Baroque". I vaig anar sol a dos concerts de cantautors al Museu-Casa Barral de Calafell ("Inspira" i "Pau Saura"). I vaig canviar una roda punxada del cotxe del Xep. I vaig tenir un parell d'episodis lleus de lumbàlgia.
I feia els mots encreuats del Regió7. I em vaig llegir 4 llibres: 2 de poesia ("Bages" de Josep Fàbrega i "No era lluny ni difícil " de Joan Margarit), un d'humor ("L'herència de Wilt" de Tom Sharpe) i un totxo una mica espès tot i que original ("Una part del tot" d'Steve Toltz). I vaig escriure uns quants haikús (poemes d'inspiració japonesa) arrel de la lectura del llibre del Josep Fàbrega.
I vaig tocar força la guitarra i vaig fer algunes cançons.

I vam descansar. I vam somriure. I vam passar estones agradables i tranquil.les, gaudint del temps i de la calma.

I no sé si he escrit mil paraules, però si que sé que segur que preferiu unes quantes imatges.

Engracia ha dit...

Soc una amiga de la dolors i en josep
m'acaben de donar la vostre adreça del blog, i ma faltat temps de visitar-la, m'agrada! es força interesan ,procurere de seguirlo.
Esteu molt guapos tots en la foto les avis i nets.

Eladi Martínez ha dit...

Doncs benvinguda, Engràcia, i gràcies pels "piropos"