Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

15 d’ag. 2011

Disseny per a una samarreta

Aquest estiu, mentre anava practicant la cançó del Picalapica per enregistrar-la i penjar-la al bloc, vaig tenir la idea de fer una samarreta del picalapica. A mi m'agradaria tenir-ne una i vaig pensar que potser a alguns de vosaltres també.
Total que vaig començar a treballar en un disseny.
Tenia clar que volia que hi sortís la frase "Pica una mica del picalapica..." diguéssim que com a eslògan.
També volia que hi sortís l'adreça del bloc.
Finalment com a imatge se'm va acudir fer una mena de pica-pica, uns plats d'aperitiu. Però en comptes de patates, olives, etc, hi hauria algunes de les coses pròpies del nostre bloc: notes musicals, petons de colors...
Vaig buscar unes quantes imatges per internet i vaig començar a treballar amb el Photoshop fins a aconseguir un disseny. El problema és que, tot i que no em desagrada, queda una mica massa carregat i hi ha molt de color (i potser això seria un inconvenient a l'hora d'imprimir la samarreta o la faria pujar de preu).

Total, que abans de portar aquesta imatge a la botiga i fer-me fer una samarreta, vaig pensar que potser podia deixar la idea aquí al bloc. Qui sap... potser alguns dels qui llegiu això teniu ànima de dissenyadors i em regaleu una proposta millor que la meva... O potser teniu algun amic dissenyador, li passeu la idea i em sorpreneu amb un disseny que m'agrada més que el meu... O potser no em passeu cap dibuix, però em doneu idees per millorar-lo...
Total que aquí deixo la idea per veure si entre tots ens surt una proposta millor per fer una samarreta. I si llavors hi ha algú que en vol ja farem una comanda col.lectiva... o no. No vull pas fer negoci ni un gran tiratge, eh? En principi la idea és per a mi, però si algú més s'hi apunta, doncs... benvingut.

En fi, us deixo amb el meu disseny i el seu procés de confecció i espero les vostres col.laboracions. Podeu enviar les vostres idees i propostes a emarti12@xtec.cat .
I si al final ningú no em diu res (snif...) doncs em quedaré amb aquesta idea...

4 comentaris:

riki ha dit...

jo també penso que està una mica carregadeta; jo em quedo amb el quadrant de les estovalles amb les lletres (a la part de davant de la samarreta) i al darrera tot escrit, amb troços de lletres i poemes (o només títols) i de fons la imatge dels petons de colors, tant propia de tu.
aquí t'ho deixo. a reveure

Eladi Martínez ha dit...

Ei, Raquel, moltes gràcies per col.laborar... Prenc nota del teu suggeriment i tant de bo n'hi hagi algun més...
a reveure.
Eladi

Txetxu ha dit...

Salut Mestre!

A mi m'encanta la idea de tenir una samarreta de"picalapiqueru",i de celebrar el segon aniversari del que per mi és un petit plaer.

M'agradarà amb qualsevol composició...però si vols una opinió,a mi m'agrada molt la foto del bloc de la Pica,i també una foto que he vist alguna vegada de la placa del nom del carrer on vius.

Apa noi...a disfrutar del que queda d'estiu.
Abração!
Txetxu

Pd-La font del computador m'ha deixat més d'una setmana fora de cobertura(a la nit em deixaven una estona un cable compatible)...mica en mica em posaré al dia.

Eladi Martínez ha dit...

Ei, Txetxu, a mesura que et posis al dia de les darreres notícies esperaré els teus comentaris.
Prenc nota de la teva proposta per a la samarreta. Entre el que dius tu, el que ha dit la Raquel i el que ja m'havia dit l'Anna de viva veu, vaig prenent un nou rumb per al disseny de la hipotètica samarreta...
Seguim en contacte
Eladi