Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

8 de des. 2010

Proves superades

Avui és l'últim dia d'un Pont de 5 dies. Aquests 5 dies suposaven per a mi un doble repte: d'una banda havia d'enllestir els informes de l'escola i de l'altra quedava durant 2 dies i mig "sólo ante el peligro" d'una casa i dos fills sense l'ajut inestimable de l'Anna.
Doncs bé, puc dir amb satisfacció que he superat la doble prova.

1.- "Sólo en casa"
La veritat és que el títol en sí ja és enganyós perquè vaig tenir un munt d'oferiments de familiars i amics per recolzar-me. Els meus pares i els meus sogres se'm van oferir per anar-hi a dinar. Els amics de Calders per passar-me per casa seva perquè els nens juguessin amb els seus. La cunyada va compartir amb mi el plan del diumenge...
I a més a més l'Anna em va deixar el dinar de dissabte preparat, la roba dels nens de dissabte i diumenge preparada... Ho tenia força fàcil.
Resumint:
* Dissabte al matí vam anar al poble (recollir certificats a Correus, comprar el diari a l'Hostal i veure el partit de futbol dels alevins). Per dinar vaig escalfar el que m'havia deixat l'Anna sense problemes. A la tarda vam anar a casa del David i la Dolors (els nens van jugar amb l'Oriol, jo vaig petar la xerrada amb els seus pares i vam fer un bon berenar que ens va deixar mig solucionat el sopar). Al vespre: banyar i quatre croquetes i un iogurt. L'Ona a dormir de seguida i el Roc es va quedar a veure l'Osasuna-Barça mentre jo feia informes.
* Diumenge vam esmorzar "de dolç", vestir i cap al Circ Cric amb la Rat i el Guiu. Després dinar a casa dels sogres i fer temps fins a les 7 h. que vam anar a veure el Bàsquet Manresa (per cert, van tornar a guanyar). Al vespre els nens van arribar adormits i jo a fer informes.
* Dilluns vam tornar a esmorzar "de dolç", ens vam banyar i vaig deixar els nens una estoneta a casa de la Jemina (jugant amb l'Oriol i el Dídac) mentre jo seguia fent informes. Després els vaig recollir i vam tornar a dinar a casa dels sogres. Després vam anar fent temps fins que l'Anna va arribar cap allà a les 6 h.

De problemes me'n vaig trobar amb menys dels previstos. No vaig saber engegar la cafetera, hagués tingut problemes per trobar un primer plat pel sopar de dissabte (però no va fer falta) i en canvi vaig resoldre bé el fet que l'Ona mullés els llençols cada nit amb la xuleta que m'havia fet per fer funcionar la rentadora i l'assecadora. I ara conservo les xuletes per ser més útil en aquests aspectes en que no m'havia involucrat fins ara... I ja sé com funciona la cafetera!! ;-)
PROVA SUPERADA!!

2.- Els informes de l'escola
Cada final de trimestre de l'escola es produeix una paralització de totes aquelles tasques que no siguin la confecció dels informes dels alumnes. Cal tenir totes les proves corregides, les graelles plenes d'observacions, decidir quines frases utilitzarem, fer les mitges de les notes, redactar els informes i passar-ho tot al llapis USB.
Dit així no sé si sembla molta feina o no, però per a mi ho és. Jo em sento molt còmode en el dia a dia amb els nens, però quan arriba aquest moment d'abocar aquest dia a dia sobre un informe escrit que han de llegir els pares, em suposa un període de feina molt intensa, moltes hores i molta concentració.
I això fa que les altres coses es vagin acumulant mica a mica mentre esperen el seu torn un cop els informes estiguin acabats.
I vaig amb una enorme barba perque no tinc temps d'afaitar-me...
I s'apilen els papers i factures per arxivar sobre la taula del menjador...
I s'acumulen els correus sense contestar a la bústia d'entrada del meu correu electrònic...
I s'acumula la son perquè els informes em fan anar a dormir tard i els nens em fan llevar d'hora...

Per sort he disposat d'aquests 5 dies (més aviat les 5 nits) per anar completant pas a pas tot el que m'havia quedat pendent després de les darreres setmanes d'anar avançant feina. És una cursa contra el rellotge que cada trimestre es repeteix i per tant ja sé el final (sempre me n'acabo sortint), però sempre hi ha aquells dies de neguit i molta feina fins tenir-ho tot finalment al sac i ben lligat.

I ara ja està acabat i vaig a afaitar-me i a partir de demà començaré a contestar correus endarrerits i a endreçar papers.
PROVA SUPERADA!!

1 comentari:

Anna ha dit...

Afaita't ja que fas por...Tens més pèl a la barba que al cap....Ara que xaval que amb aquest plan que t´han muntat ja puc marxar més sovint...ja, ja, ja,...ara que millor que per sopar els nens mengin alguna cosa més que croquetes...sort que ténen reserves....