Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

30 de jul. 2022

Tres dies a Andorra

27, 28 i 29 de juliol de 2022, tres dies en família en què hem vist coses molt maques i ens ho hem passat molt bé!

L'estany de les Abelletes, el mirador solar d'Ordino, els llacs de Tristaina, el pont tibetà de Canillo, el santuari de Meritxell... vistes fantàstiques i moltes hores sense wifi!

Una experiència molt bonica de la qual ens quedarà aquest vídeo de record.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies per compartir!!

Roger Berenguer ha dit...

Molt bo el final!
Es molt maco, jo ho vaig fer l’any passat, menys el pont clar! A veure si aquest estiu hi vaig!
Bones vacances família!

Eladi Martínez ha dit...

Anònim, no sé qui ets, però celebro que t'hagi agradat

Eladi Martínez ha dit...

Roger,
personalment he descobert tard la part natural d'Andorra (les muntanyes, el paisatge, els boscos... la natura). De petit hi anava amb els avis a buscar sucre, xocolata, tabac i.. discos. I de més gran alguna vegada a intentar aprendre a esquiar (cosa que mai no he aconseguit). Aquesta Andorra d'estiu m'encanta!
Molt bones vacances també per tu!

Roger Berenguer ha dit...

Jo la vaig descobrir de petit, i m’encanta tornar-hi sempre!