Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

1 de jul. 2014

5 anys de picalapica

Cada dia 1 de juliol hi ha una notícia ineludible que és la que celebra l'aniversari d'aquest nostre bloc: el PICALAPICA.
Enguany, a part de donar les gràcies a tots els lectors habituals i esporàdics, us vull "regalar" una selecció d'articles d'aquests 5 anys.
N'he escollit un que m'agradés molt de cada any natural sense mirar-me massa si cobria les temàtiques que acostumen a sortir-hi (per exemple no hi ha cap recomanació musical, ni reflexió sobre la mort, ni sobre política, ni biografia de poetes...).
Segurament si em posés a fer la selecció un altre dia hagués escollit unes altres notícies, però avui han sortit aquestes.
No sé si us atrevireu a rellegir-les ni si em voldreu fer algun comentari arrel de l'aniversari. Ja sabeu que m'agradaria molt llegir-los.
En fi, tan de bo encara quedi picalapica per a molt temps més.
Per molts anys!

PETITS PLAERS (3-9-2009)

R E U N I Ó  ! ! (22-5-2010)

FER PINYA (23-9-2011)

D'HEROIS A REIS (22-12-2012)


10 comentaris:

txetxu ha dit...

Felicitats Eladi!!...felicitats al Pîcalapica i també als picalapicaires que ens coneguem o no...sempre ens acabem trobant i llegint per aqui.

En el seu dia va ser un plaer llegir aquests escrits/reflexions...i ara mateix també ho ha sigut!!

Estava al descans de l'Argentina-Suissa(0-0) quant he entrat i començat a llegir les 6 noticies que ens regales avui...

M'ho he passat molt bé!!
...he somrigut...m'he emocionat...he plorat...i m'ha agradat que almenys a la meitat de les noticies...hi vaig col-laborar escrivint un comentari.

...i no m'he perdut res de bo!,perquè pel que veig,el partit ha acabat com ha començat!,i ara començarà la prorroga...

Que per molts anys poguem fer semblants obres amb els mateixos(i amb nous!)manobres!(una frase de pedreirinho per acabar...)

Abração.
Txetxu

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, germanet.
Entre moltes altres coses el picalapica permet que tinguem un contacte més continuat malgrat els quilòmetres de distància.
M'encanta tenir-te entre el selecte grup de lectors habituals que a més a més s'atreveixen a fer comentaris.
Per molts anys i petons de colors!
Eladi

Anna ha dit...

Felicitats per aquests 5 anys en què hem compartit alegries, tristeses, il.lusions, nous projectes,rialles, felicitat...i sempre d´una manera molt especial, peculiar i única...., el toc Eladi...
No canviïs mai...!!

Eladi Martínez ha dit...

Moltes gràcies, Anna. M'ha agradat molt el teu comentari.
Eladi

Miles ha dit...

Moltíssimes felicitats!!

A part del de l'escola, és l'únic blog que em llegeixo i és que com el teu...

-"No hay ninguno"!.

Eladi, Eladi, Eladi es c....udo... (ara continua tu la cançó que en saps més que jo).

Petons de colors

Miles

Petons de colors

Eladi Martínez ha dit...

Ja, ja, ja... gràcies, Miles. un dels lectors més fidels i amic.
Si el picalapica existeix i continua viu és en part per gent com tu.
Moltes gràcies, petons de colors i molt bon estiu!
Eladi

Montse ha dit...

Per molts anys Eladi!!
Déu ni do com passa el temps. Cinc anys ja!
M'encanta llegir-lo i hi entro sovint.
Mooltees felicitats!!

Eladi Martínez ha dit...

Montse (no sé si ets una Montse de Cervera, de Manresa, de Calders, de Sant Fruitós... dubto entre algunes candidates), gràcies per entrar-hi sovint i fer-me saber que t'encanta llegir-lo.
A mi m'encanta saber-ho!
Petons de colors!
Eladi

Roger Berenguer ha dit...

EEEp faltava jo!!!! Moltes felicitats Eladi per mantenir viu aquest espai d'intercanvi de vivències, experiències, moments, emocions...
No t'aturis mai!
PdC.

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, Roger, tu també ets un dels fidels i habituals, part important del relatiu èxit i continuïtat d'aquest bloc.
Eladi