Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

28 de juny 2014

3 fotos

Vaig acabant el mes de juny i vull fer-ho amb 3 fotos de les últimes setmanes que m'han agradat especialment per diversos motius:
  1. El meu pare i jo. Una foto entranyable, feta en un moment molt especial i sensible i que un dia em donarà peu a fer tota una altra notícia exclussiva.
  2. L'Ona i jo. Dalt de Collbaix, jo explicant-li des de dalt del cim què és cada cosa i ella escoltant i observant amatent. Moment tendre i relaxat.
  3. La guitarra i jo. Enmig de les colònies de l'escola, en un moment de descans i de deriva. Els dits jugant amb les cordes provant i repetint melodies agradables que em porten a la somnolència fins que deixo de tocar i simplement m'hi abraço.




5 comentaris:

Xep i Mª Dolors ha dit...

Eladi,; Qué per molts anys poguis gaudir de aquets moments tan felicos de la teva vida i dels teus. Una abraçada
Xep i Mª Dolora

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, Xep i Mª Dolors
Eladi

Anna ha dit...

Tres fotos molt boniques i especials pel que signifiquen...jo personalment em quedo amb la segona..la trobo molt tendra i bonica...

Miles ha dit...

A mi també m'agrada molt la segona.

Sobretot perquè l'està dient... - "ves aquella casa d'allà?, doncs és on viu el Miles-

Petons de colors i boníssimes i merescudes vancances!!

Miles

Eladi Martínez ha dit...

Anna i Miles, dos fidels lectors i molt més...
Gràcies per ser-hi. Em fa gràcia la coincidència encara que sigui per motius tan diversos.
Bon estiu a tots dos!
Petons de colors.
Eladi