Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

1 de jul. 2010

Aniversari del picalapica

Ara que ja som 1 de juliol puc dir que fa un any que vaig engegar aquest projecte del bloc de picalapica: avui és el primer aniversari ! !

I n'estic molt content!!

És una eina que m'ha permès anat deixant constància de coses que faig (viatges familiars, concerts...) i esplaiar-me de les meves ganes d'escriure amb una certa periodicitat. En tot el que portem de 2010 porto una mitjana de 9 notícies mensuals i això per a mi està més que bé.

Sé que hi ha alguna gent que de tant en tant aneu llegint el meu bloc i us ho passeu bé, però heu de saber que jo m'ho passo encara millor. M'encanta escriure-hi, filosofar i quan rebo alguna reacció (que sempre són favorables i entusiastes) em sento més que bé: requetebé.

Per tant, ara toca donar les gràcies:
1.- Al Joan Calvo, el mestre que em va fer el curset de l'any passat que em va ensenyar a fer tot el que faig en aquest bloc (des de crear-lo a posar-hi fotos, videos, muntatges de fotos, cançons, etc) i que sempre que he tingut un dubte m'ha donat una solució.
2.- Als de casa meva (sobretot l'Anna) que em permeten trobar les estones per perdre-les davant de l'ordinador sabent que això em fa feliç.
3.- A tots els lectors del bloc, als habituals i als esporàdics. Escriure m'agrada, però saber que escric per a algú és molt més motivador i m'ha anat creant una mena de compromís envers aquesta tasca. I si m'ho permeteu, voldria destacar-ne dos que sé que em tenen "a la tauleta de nit", és a dir, que em llegeixen pràcticament cada dia: el meu germà Sergi i l'amic i company de l'Oms, Miles. Gràcies per la vostra "militància", pels elogis i pel contacte i el caliu.

I per a tots i per a tothom: PETONS DE COLORS!! ... i que ens piqui la pica durant molt temps més!!

3 comentaris:

Txetxu ha dit...

Bon dia germanet!
...es pot començar millor el dia?
6h23 minuts horari de Brasilia(+5 hores per vosaltres),i un somriure als llavis que ni m'hi cap!

No en tenia ni idea de la data de l'aniversari,però a partir d'ara cada 1 de juliol serà com el d'avui...

Passejar-se pel teu bloc és mantenir un contacte o sentir-se proper a una barreja de màgia...complicitat...amistat...tendresa...sabiduria...intel-ligència...art...

És molt bo llegir-te cada dia i com tu dius"tenir-te a la tauleta de nit!"...
Com molt bé dius:...la intel-ligència és col-lectiva...compartim coneixements,reflexions,opinions...
i que per molts anys ho poguem fer!

Parabens!!...a tots els"picalapiqueros"(autor i seguidors)i el raconet a la meva tauleta,hi serà sempre!
Felicitats Mestre!

Txetxu

Laura ha dit...

Hola,felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaats!!!! ara dedico uan cançó per el blog:

anys i anys per molts anys, picalapica per molts anys,
anys y anys per molts anys,
picalapica per molts anys,
a la 1 entrades
a les 2 comentaris
a les 3 felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaats


fiiiiiiiiiiiiiiiu


jijijijijiji

adeeeeeeeeeeeu

Laura

Eladi Martínez ha dit...

Txetxu, Laura,
gràcies a tots dos per les vostres felicitacions.
Els vostres comentaris són molt diferents però tots dos m'han fet molta il.lusió.
Gràcies i bon estiu!
Eladi