Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

28 de juny 2019

De vacances

Avui tècnicament ha estat el meu darrer dia de treball, hem fet el claustre final i ens hem acomiadat fins el setembre... (els no-mestres perdoneu la cruesa...).
Recordo les sensacions del mateix dia d'ara fa un any... Estava esgotat...Em quedaven encara uns quants dies d'acabar de complimentar paperassa, de passar per l'escola a acabar d'endreçar espais i papers, de tancar carpetes i, per descomptat, no em quedaven ni les més mínimes ganes de programar res per al curs següent ni d'apuntar-me a cap curs de formació... NOMÉS NECESSITAVA DESCANSAR MOLT!
Aquest any les coses són molt diferents...
D'entrada no tinc previst tornar a l'escola perquè no em queda cap tasca pendent. Dilluns començo un curs de formació després de molts anys de no fer-ne cap i estic revisant i ordenant propostes per a aplicar el curs vinent.
La gran diferència és que aquest curs no he fet de tutor després de molts anys de fer-ho. L'energia dels 50 anys no és la mateixa dels 30, però evidentment l'experiència és molt més gran. Poder gaudir de tot el que em dóna l'experiència sense haver de deixar-hi la salut física i mental per falta d'energia ha estat un luxe fantàstic.
He gaudit molt amb la feina (tot i que sempre he gaudit amb la feina), però enguany sense tenir els maldecaps i l'estrès que m'hi havia acompanyat els darrers anys i ho agraeixo enormement.
Tinc per davant dos mesos amb algun projecte a materialitzar (nova pel·lícula...?), molts llibres per llegir, poemes per escriure i temps per gaudir, que sempre és el millor dels regals possibles.

2 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Que tinguis molt bones vacances i que vagi bé la formació!!!

Eladi Martínez ha dit...

Moltes gràcies, Roger!
Eladi