Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

13 d’ag. 2016

"Los males pasajeros" (Love Of Lesbian)

Ja us vaig dir que m'agradava molt el nou disc de LOVE OF LESBIAN i ja us vaig posar una cançó.
Avui us n'he de recomanar una altra: "LOS MALES PASAJEROS".

A vegades és difícil racionalitzar què t'agrada d'una cançó...

D'entrada m'agrada molt la tornada que encadena verbs amb l'originalitat que cada verb és el mateix verb que l'anterior, afegint-hi algunes lletres que el transformen en un verb nou (excepte l'últim) . I a més, encadenats, tenen sentit:

IRÁN
HU-IRÁN
FL-UIRÁN
CAERÁN

També m'agrada el concepte que busca esperança en la desesperança. D'entrada parla dels mals que puguem tenir com mals "passatgers". I després els demana que els donis un bitllet només d'anada perquè així se n'aniran ("se irán, huirán, fluirán, caeran...") i no tornaran.

També em va emocionar l'èpica instrumental i melòdica del moment en que diu:

"...y en el turmix un deseo que se me ha ido por completo de las manos..."

I algunes reflexions conceptuals que m'agrada escoltar:
  • "...la vida nos huye a la vez que nos fluye: vida, dulce trampa mortal..."
  • "...caerá todo lo injusto que es sentir las alegrías como inusuales casos, paranormales y aislados..."
  • "...lo que más me asusta es que no puedo retener ningún momento ni poder rebobinar..."
  • "...la vida es más fácil si andas despacio, ¿No ves que nadie llega al fin?..."
Per tot això i per moltes coses més que deuen ser intangibles o inexplicables, o sensacions que passen de les vibracions de la música a la pell i d'aquesta als sentiments... ves a saber per què, però aquesta cançó m'agrada molt.

I aquí us la deixo, per si també us pogués agradar a vosaltres...