Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

19 d’abr. 2013

"Per tots" (Andreu Rifé)

L'Andreu Rifé és actor i cantautor. Jo personalment l'he conegut a través de la sèrie "Polseres vermelles" on interpreta el Doctor Josep.
Aquest any el seu vessant de cantautor s'ha posat de manifest per l'èxit que ha tingut la seva cançó "Fil de llum", com a sintonia de la segona temporada de "Polseres vermelles".
Aquesta cançó és una de les que integren el seu tercer disc que s'anomena "Ping pong".
El diumenge passat l'entrevistaven al Via Lliure de RAC1 i van posar algunes de les seves cançons.
Aquesta que us presento em va agradar. És un agraïment a tot de persones que han estat importants a la seva vida i sento que jo podria fer-ne una de semblant.
Us agrada?



PER TOTS (Andreu Rifé)
Pels que m’han ensenyat a estimar.
Pels que m’han sabut sempre escoltar.
Per aquells que van confiar amb mi
quan vaig decidir canviar el meu destí.

Pels que em guarden els petits secrets.
Pels que m’han fet sentir especial.
Per aquells amb qui he tingut bons silencis,
dels que no molesten, que et fan sentir bé.

Pel que estava amb mi a la llar de foc,
grans converses d’hivern d’Empordà.
Per aquells que tant m’han fet costat
animant-me a veure sempre el got mig ple.

Pels que van omplir el polisportiu
de no sé quina nit de Sant Joan.
Pels qui vam compartir caminades,
en dies d’estiu, això sí era amistat.

Tot el meu passat es treu la roba i puja al terrat,
 s’estira a una hamaca, pren el sol amb una copa de xampany,
mirant les vistes, la ciutat preciosa està. 
S’aixeca i se’n va cantant.

Per aquells que han sigut referents meus.
I els que creuen que els he ajudat.
Pel que em va acompanyar aquell terrat
de lluna tan clara, el Marroc va marcar.

Per tots els que m’han fet reaccionar.
També pels que m’han fet riure tant.
Per aquells amb qui he fet unes platges,
una cervesa, olivetes, si us plau!

Per la que em va fer el primer petó.
I per la que m’ha vist plorat tant.
Per la que jo vaig perdre els papers
en dues butaques d’un cine oblidat.

Pels qui vam fer aquelles calades
del primer Ducados, teníem 12 anys.
Pels que em van deixar copiar en exàmens,
sembla mentida amb els anys que fa...

Pel qui estimo però que ja no hi és.
Pels que saben quan estic nerviós.
Per aquells amb qui tant m’he abraçat
quan cridem el gol en les nits de futbol.

 I per últim els que no he vist més,
alguns estaran sempre dins meu,
d’altres el temps m’ha fet oblidar,
però potser jo estic al record d’algun d’ells. 

Tot el meu passat es treu la roba i puja al terrat,
 s’estira a una hamaca, pren el sol amb una copa de xampany,
mirant les vistes, la ciutat preciosa està. 
S’aixeca i se’n va cantant.