Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

11 d’oct. 2012

Abidal: el retorn?

Ahir a les tantes de la nit per un programa d'esports radiofònic vaig començar a sentir que parlaven de l'Abidal. La notícia ja estava començada però les vibracions eren altament positives i vaig començar a emocionar-me.
Podia ser que... sí, sí, estaven parlant de la recuperació d'Abidal que havia anat a fer una estada a la Val d'Aran per accelerar la seva posada a punt. I parlaven d'unes imatges que s'havien emès per televisió.
Avui les he buscat al Youtube i aquí us les ofereixo.
Aquest noi, la seva capacitat de lluita, el seu esperit de superació, el seu bon cor, la seva senzillesa i la capacitat de fer-se estimar fan que quan escolto una bona notícia associada amb ell, m'emocioni.
I començo a recordar la reacció del Camp Nou el dia que va tornar a trepitjar el camp en un partit oficial després de la recuperació del seu càncer i m'esborrono només de pensar com serà la reacció si després del transplantament torna a reaparèixer...
Ufff!! Tan de bo pugui viure-ho!
Us deixo amb l'enllaç a la notícia anterior que vaig publicar al picalapica i les imatges actuals.