Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

30 de gen. 2012

Tauleta de nit

Divendres em van regalar un llibre de poesia i quan vaig arribar a casa i vaig deixar-lo sobre la tauleta de nit, vaig pensar: Ufff!! Quants llibres!!
I després vaig mirar-me'ls i vaig pensar: Ufff!! Quanta diversitat!!
Perquè s'ajunten dues coses:

1.- M'encanta llegir i m'encanten els llibres. Puc entrar en una llibreria i enamorar-me de molts llibres ja sigui per l'autor, per la coberta, pel resum de la contracoberta, pel tema... I de temes molt diversos... A més a més som socis del Cercle de Lectors i gairebé cada mes comprem algun llibre a través d'aquest sistema, a part dels que van caient per sants, aniversaris, Sant Jordi o sense data especial a celebrar. Un llibre (i un disc) sempre és un molt bon regal per a mi.
2.- Però no tinc temps de llegir. I per això van acumulant-se a la tauleta de nit fins que arriba algun període de vacances i els puc anar despatxant.

Ara mateix hi tinc:

1.- Els que tinc començats, pendents d'acabar:
"RAFA. LA MEVA HISTÒRIA" (John Carlin)
"PARLANT LA GENT S'ESTIMA" (Ferran Ramon-Cortés)
"CASA DE MISERICÒRDIA" (Joan Margarit)
"SIS DIES D'AGOST" (Josep Fàbrega)
"AVIS I ÀVIES" (Teresa Clua, amb il.lustracions de Joan Turu)
"EL DIA A DIA (1988-1992)" (Joan Brossa)

2.- Els que encara no he començat, però tinc ganes de fer-ho:
"EL LLIBRE DE LA MARATÓ DE TV3" (Onze autors per la regeneració i el transplantament d'òrgans i teixits)
"UN CREUER FORA DE SÈRIE" (Sílvia Soler)
"LES MANS DE LA DEIXEBLA" (Anna Moner)
"1Q84" (Haruki Murakami)
"CAMINS D'HIVERN" (Josep Fàbrega)
"D'AQUÍ ESTANT (no) ES VEU EL MAR" (Josep Fàbrega)
"PARLO D'ALOMA" (Josep Fàbrega)

3.- Els que ja vaig llegir i tinc per consultar en moments puntuals:
"XOCOLATA DESFETA" (Joan-Lluís Lluís)
"TINC UN DUBTE" (Rudolf Ortega)
"GUIA PRÀCTICA PER A FER LECTORS" (Edició del Departament de Cultura)
"MÀGICS. ANTOLOGIA POÈTICA" (Guia de lectura del "Tocats de lletra" 2010)
"ESCRIURE BÉ" (Mª Pilar Cor)
"MÀQUINES PER A ESCRIURE" (Víctor Sunyol)
"M'AGRADA LLEGIR" (Joan Portell)

4.- Els que tinc començats i no sé si mai acabaré:
"L'ESCOLA CONTRA EL MÓN" (Gregorio Luri)
"MANEL FONTDEVILA. RETRAT DEL CRONISTA" (Joaquim Noguero)

5.- Els que no he començat i crec que mai no començaré:

"L'HERÈNCIA D'HORST" (Teresa Roig)
"COL.LECCIONS" (Teresa Clua)

N'hi ha de poesia, novel.les, de didàctics sobre la lectura i l'escriptura, biografies, de reflexions...
N'hi ha massa... hauria de fer endreça i deixar només els que vull llegir pròximament...
I després d'aquest poti-poti se m'acut que això podria donar per a una altra notícia...

Quins llibres dels que ens han marcat podríem tenir permanentment sobre la tauleta de nit? Anem-hi pensant...