Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

1 de des. 2011

Tornen ELS AMICS DE LES ARTS

Vaig de bòlit. Final de trimestre. Feina de l'escola a cabassos: exàmens, informes, observacions, àlbums, concert de Nadal... A casa quan els nens dormen i s'acaba amb la feina domèstica, toca posar-se davant de muntanyes de papers o de l'ordinador i cremar-se les celles fins que el cos claudica i oneja la bandera blanca demanant la rendició.

I enmig de tot això, em vaig assabentar que "Els Amics de les Arts" estan enregistrant el seu nou disc que es titularà "Espècies per catalogar" i que començarien la gira amb dos concerts a Manresa, al teatre Kursaal, els propers 8 i 9 de març.
I el dia que es posaven les entrades a la venda jo era davant de l'ordinador intentant ser dels primers i no quedar-me sense. I ho vaig aconseguir.
El divendres 9 de març de 2012 anirem de concert amb l'Anna a veure i gaudir de les cançons i el bon ambient que generen "Els Amics de les Arts".
I això enmig d'aquests moments de caos i nervis per la feina que se'm menja, és com una bombona d'oxigen que em permet projectar-me i pensar en coses agradables que em depararà el futur.
Aquesta i moltes més!
Me'n vaig a fer informes...