Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

19 de nov. 2011

Un vídeo musical divertit

Aquesta notícia no és gens transcendental.
M'han fet arribar el vídeo d'una cançó d'un jove grup musical de Manresa: els NO GLORY. Si us he de ser sincer no els conec massa. De fet només sé que el seu baixista és el Jordi Escrigas, ex-alumne de la meva escola i fill de la meva companya Anna Torné. Ella és qui em va ensenyar el vídeo que té la particularitat que està enregistrat al 2 DE PIQUES, la botiga de còmics que regenta el Jaume Escrigas (pare del baixista i marit de l'Anna) que tanca el triangle.
El vídeo el vaig trobar molt divertit i enginyós, amb molts canvis de vestuari i pentinats, una cançó molt trepidant i un guió entretingut, amb l'afegit de l'aparició "estelar" del JOSMAR a la part final.
No és pas un grup famós i suposo que aquest vídeo no tindrà un gran recorregut. Per això m'ha semblat una bona idea difondre'l des d'aquí, sense cap més pretensió, que fer-vos passar una bona estona.
Així doncs us deixo amb el vídeo de la cançó "Wiseman" dels "No Glory".

2 comentaris:

riki ha dit...

doncs a mi m'han agradat, són canyeros!! tot i que la lletra no s'enten gaire

Eladi Martínez ha dit...

Jo d'anglès vaig més aviat peix, però també penso que la cançó no està malament i el vídeo el vaig trobar força divertit i enginyós...
Eladi