Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

27 d’abr. 2010

Cap de setmana a Platja d'Aro

El cap de setmana del 24 i 25 d'abril l'hem passat a Platja d'Aro. Era un regal que els havia tocat als avis Alarcón, però ara a ells no els anava bé d'anar-hi i ens el van cedir.

Vam marxar el dissabte al matí i vam anar cap a la Fundació Mona, un centre de recuperació de primats a Riudellots de la Selva, on reben primats (bàsicament ximpanzès, però també macacos) que han estat decomissats o que provenen de circs o domicilis particulars on estaven en situació il.legal i sovint en males condicions de vida. Allà els curen, els socialitzen i els ajuden a reintegrar-se en un grup familiar. Malgrat ser una entitat privada i viure pràcticament del voluntariat i les donacions, tenen unes bones instal.lacions i fan unes explicacions molt interessants. Acabes fent una visita de gairebé dues hores on aprens moltíssimes coses (tot i que al Roc i a l'Ona se'ls va acabar fent llarg).

Després vam acabar de fer via fins a Platja d'Aro i vam dinar al Restaurant Feliu. Havent dinat vam anar a estirar les cames fins a la platja i després vam anar a instal.lar-nos a l'hotel S'Agoita. Un cop instal.lats vam fer una aturadeta a l'Oficina d'Informació i vam acabar de passar la tarda al parc d'atraccions PPS PARK on el Roc i l'Ona s'ho van passar de conya pujant a les diferents atraccions que van haver de triar d'entre totes les que hi havia. Realment van ser un parell d'hores en què vam veure'ls emocionadíssims davant de tantes coses divertides i espectaculars.

Al vespre vam anar a sopar a l'hotel La Terrassa, ja que al que dormíem no hi havia menjador prou gran (només un de petitó per als esmorzars). Allà ens van anar portant plats de delicatessen (que als nostres nens no els feien ni fred ni calor) mentre la xerinola es repetia entre plat i plat amb els cambrers disfressats entrant amb música de fanfàrria... tot era ple de taules d'avis de l'Imserso!! Al final del primer plat l'Ona es va adormir i va seguir així tota la resta de l'àpat...

L'endemà al matí ens vam llevar, vam esmorzar i vam enfilar el camí cap a la platja de Sa Conca. Només s'hi arriba a peu i és un d'aquells paratges de postal de la Costa Brava, una cala no gaire gran, amb roques que entren del mar a la platja, un turó amb pins a la vora... Vam gaudir de les vistes i vam travessar-la per començar el Camí de Ronda cap a S'Agaró, una preciosa passejada vorejant la costa. El camí està condicionat, és planer i ample, apte per a passejades familiars fins i tot amb nens i cotxets. Són dos quilòmetres i mig d'anada i l'equivalent de tornada, però envoltats d'un paisatge que val molt la pena: vaixells, gavines, onades, pinedes, penyes... I ens va fer un dia espectacular que acompanyava molt.

De tornada vam tornar a passar per Sa Conca i ens vam haver de tornar a descalçar per vorejar un tros on l'aigua arriba fins a les roques i no deixa altra opció. Aquest segon cop el Roc també es va voler descalçar i ... va acabar en calçotets banyant-se i disfrutant com un "enano". Que bé que s'ho va passar! I en canvi l'Ona va trobar l'aigua freda i no es va voler mullar.

I després cap a dinar un altre cop a La Terrassa, una passejadeta per la platja amb els nens pujant als gronxadors, l'anècdota desagradable de rigor (el Roc es va marejar en un gronxador i va vomitar) i cap al cotxe i cap a casa.

Un molt bon cap de setmana totalment recomanable!
I, de mostra, unes fotos:

txetxu ha dit...

Salut Eladi!

És molt maco seguir l'actualitat de la teva petita tribu...
...i molt més maco encara...
el regal en forma de fotografies que sovint coloques i arrodoneixen la crònica!

El Roc i l'Ona estan guapissims i m'agrada molt poder-los seguir la pista del seu creixement.

Una forta abraçada.
Txetxu.

Eladi Martínez ha dit...

Hola, Sergi!
També és molt maco saber que hi ha algú que regularment llegeix aquest bloc.
A mi m'agrada fer-ho per a mi mateix, però si a més a més us agrada a uns quants més... regal doble!
Una abraçada!
Eladi

Anònim ha dit...

Quin cap de setmana més complert!! tenieu referències o us l'heu muntat vosaltres? és increible la de coses que es poden fer a tocar de casa!! molt guai el reportatge fotogràfic!!

Riki ha dit...

Ei!! l'anònim sóc jo, la riki!! per fi he aconseguit penjar un comentari!!

Eladi Martínez ha dit...

Hola, anònima Raquel, enhorabona per haver aconseguit posar un comentari.
Vam anar a Platja d'Aro bastant amb les mans al cap. Ens havien dit que hi havia el PPS Park per als nens, sabíem que h ihavia moltes botigues (però això per als nens i per al pare... plim) i hi havia la possibilitat 'danar a la platja.

A l'Oficina de Turisme ho vam acabar de quadrar tot. I la Fundació Mona va ser un pim-pam el mateix dissabte abans de marxar consultant per internet.