Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

3 de set. 2021

Passo d'Insta (Calafell 2021)

 "Jo no tinc Insta".

A casa quan em parlen d'una foto que algú ha penjat a Instagram i em diuen que la miri jo sempre els contesto això: que jo no tinc Insta. I no és veritat.
És obvi que tinc Instagram, però passo d'Insta (#passodinsta). Només me'l vaig fer durant el confinament per veure els concerts en streaming dels artistes que m'interessaven. No segueixo ningú, no poso likes, ni obro converses: faig com si no en tingués. Per això no he contestat els comentaris que m'heu posat, ni us he posat likes, ni m'he posat a seguir-vos. No em vull embolicar amb una altra xarxa social que em faci perdre més temps davant la pantalleta.
Però aquest estiu, veient el rebombori que es va crear amb el Gerard Piqué, que penjava una selfie cada dia (#selfiescomelpique) i com aquest món és tot postureig (#postureig), caretes de bon nen, cuidant el vestuari, la il·luminació, el decorat... vaig pensar que, durant les vacances jo també ho faria: una foto cada dia.
Vaig començar amb la foto "Panarra", una foto d'un pa de quilo amb els meus trets distintius dibuixats a sobre (ulleres, barbeta...). Era una clara burla del que en gran part és Instagram: tothom vol sortir-hi millor del que és, doncs jo hi sortia amb quatre gargots i un somriure.
Els dies següents van ser "selfies" en què només hi sortien el barret i les ulleres, però al final hi han sortit peus, clatell, panxota i paisatges...jo també he acabat caient en el postureig i buscava publicacions que entre la imatge i el text deixessin constància i memòria de com són les meves vacances a Calafell (#calafell, #vacances).
I estic content del recull que n'ha quedat, però l'experiment ja s'ha acabat. Tanco la paradeta i desapareixo d'Instagram. Si necessiteu res ja sabeu on no em trobareu ;-)
A reveure!
Eladi Martínez

(aquest és el text que he penjat de comiat a Instagram i aquestes són les fotos que hi vaig posar, amb els textos corresponents)

Panarra!

Maletes

Calafell

Reialme

Nocturnitat

Slowtime

Estrés? No, gràcies!

Forever young!

Camina sempre!

Bonica la lluna...bonica la nit...

Blau de blaus!

Marina

Matiner

Poble de pescadors

Descalç

Absència / Presència

Be water (sigues aigua)

Transferència

Tres en ratlla

L'estiu que s'esfilagarsa

Família

Tanquem la paradeta


3 comentaris:

artur ha dit...

Doncs les fotos no estan gens malament ! :)

Eladi Martínez ha dit...

Doncs moltes gràcies, Artur!

Roger Berenguer ha dit...

Gens malament, se t'ha donat molt bé aquest pas fugaç per Instagram..