Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

22 de gen. 2020

Mingo Fishtrap

Mingo Fishtrap?

Què carai és això? -deveu estar pensant.

Doncs això mateix és el que vaig pensar jo el cap de setmana quan escoltava la ràdio i vaig sentir aquest estrany nom. Entrevistaven un músic (no sé qui era perquè vaig enganxar l'entrevista a mitges i no era algú molt conegut) i li van demanar quina musica escoltava. I ell, sense dubtar-ho gens, va dir que al cotxe portava MINGO FISHTRAP i que li donava molt bon rotllo i li encantava.
Un altre dia ni  tan sols hagués retingut el nom, però vaig sentir curiositat, vaig apuntar el nom i vaig buscar-ho a internet.
He sentit un parell de cançons i ratifico que donen molt bon rotllo i que és bona música soul-funk de Texas. Una veu molt agradable, una secció de vent potent...
Per què no provar-ho?



2 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Si que sonen bé, si! Bona descoberta!

Eladi Martínez ha dit...

Roger, n'he escoltat unes quantes i totes donen bon rotllo...
Eladi