Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

21 de març 2019

"El pitjor" (Lax'n'Busto)

Els Lax'n'Busto han fet un nou disc inesperat. Després de quedar-se sense cantant per segona vegada a la seva història, han decidit fer un "càsting" de cantants i han fet un nou disc, POLIÈDRIC, amb 10 cançons interpretades per 7 cantants diferents (Pemi Fortuny, Ernest Armengol, Ramon Mirabet, Miquel Abras, Pol Fuentes, David Ros i Nerea Bassart).
Hi ha moltes cançons que m'agraden d'aquest disc i us el recomano sencer, però per sobre de totes, em va enamorar el piano de l'inici de la cançó "El pitjor", un piano amb regust de Supertramp que inicia una cançó que va pujant i pujant amb la veu de Pol Fuentes i crea un crescendo energètic que...

...vaja, que m'agrada.

Aquí la teniu:

3 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Si que és xula, si. I en Pol Fuentes te una veu molt interessant. Bon conjunt!

Eladi Martínez ha dit...

Roger, aquesta cançó és xula, però al disc n'hi ha més. Busca'l per l'spotify i a veure què et sembla.
Eladi

Roger Berenguer ha dit...

Eladi, sóc molt antic jo. No tinc spotify, je, je..