Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

13 de jul. 2018

20-S, el documental

El 20-S (20-9-2017) es va produir una mobilització general i pacífica a Catalunya per defensar les nostres institucions davant de l'atac de les forces policials espanyoles que van entrar a la Conselleria d'Economia (entre altres).
Jo vaig ser un dels milers de catalans a qui va bullir la sang i després d'una jornada de treball vaig agafar el cotxe i me'n vaig anar a Barcelona, a "defensar" simbòlicament les nostres institucions. En vaig deixar constància en aquest bloc amb el profètic títol d'una de les cançons que vam cantar aquelles hores "Aquí comença, la nostra independència".
De resultes d'aquells fets van posar injustament a la presó al Jordi Cuixart i al Jordi Sánchez i fa uns dies va sortir a la llum un documental que demostra la injustícia d'aquesta decisió.
Aquí us deixo el documental i els enllaços al mateix documental en altres idiomes perquè en pugueu fer la màxima difusió. També els enllaços al documental sobre el referèndum de l'1 d'octubre en els diversos idiomes disponibles.