Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

15 d’abr. 2018

"La gran eufòria" (Joan Dausà)



JOAN DAUSÀ ha tret un nou disc: "ARA SOM GEGANTS".
No fa gaire que el conec i no m'acaba de fer confiança la seva personalitat, ni sento que les seves composicions musicals siguin massa elaborades, però reconec que amb la senzillesa de les seves melodies i la calidesa de la seva veu moltes de les seves cançons han despertat la meva sensibilitat i m'han tocat la fibra.
"Si ens veiessis", "Truca'm", "Hi ha algú que em va dir", "També sóc jo"... són només algunes d'aquestes cançons que sentides en el moment oportú et traslladen a atmosferes, moments i sensacions... I això té mèrit.
I ara, la primera cançó que he sentit d'aquest seu nou disc, tot i ser molt diferent, també m'ha "tocat" i de la mà d'un encertat vídeo, m'ha fet somriure i desitjar sentir-ne més.
A veure què us sembla:

3 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Si que té un aire fresc que s'encomana, està bé!

Eladi Martínez ha dit...

Roger...
...i en una propera notícia li donaré una interpretació política... ;-)
Eladi

Roger Berenguer ha dit...

Ja friso per conèixer-la...