Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

18 de des. 2017

"I believe in You" (Michael Bublé)

Com tantes coses bones... ho he descobert per casualitat...
M'ha agradat la cançó i també el vídeo... m'han vingut ganes de poder ser el protagonista al costat de l'Anna...
I que em perdonin els "diabètics"... de tant en tant em passo amb el sucre... ja ho sé...
Però potser a algú altre també li agrada...
"I believe in You" de Michael Bublé

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sort que sempre porto la insulina a punt per aquests casos >_<

Roger Berenguer ha dit...

Preciosa cançó i vídeo, Eladi. També vaig preparat amb la insulina... ;-)