Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

23 de set. 2014

"També sóc jo" de Joan Dausà

En Joan Dausà és actor, cantautor i presentador reconegut d'esdeveniments com el Certamen de Lectura en Veu Alta o la Festa dels Súpers.
Com a cantautor ha aconseguit un cert reconeixement i notorietat en cançons com "Jo mai, mai" que a més a més va formar part de la banda sonora de la pel.lícula "Barcelona, nit d'estiu" (va guanyar el premi Gaudí a la millor música original).
No l'he seguit amb atenció, però quan he sentit alguna cançó seva sempre m'han agradat.
Fa pocs dies vaig descobrir que en un concert de Els Amics de les Arts va pujar a cantar amb ells una cançó del seu repertori: "També sóc jo". Vaig escoltar-la i després vaig buscar la versió original. I em va agradar.
I a més a més vaig descobrir un "vídeo àlbum oficial", un vídeo interpretat pel mateix Joan Dausà i l'Aina Clotet que desenvolupen una història d'acció i tensió emocional enllaçant diferents fragments de les cançons del seu segon disc "On seràs demà?". Aquest vídeo el trobo especialment interessant per gaudir a nivell visual i fer un tastet de les cançons.
Us ho enllaço tot i... vosaltres mateixos.

1.- "També sóc jo", amb Joan Dausà i Els Amics de les Arts


2.- "També sóc jo", versió original del disc de Joan Dausà


3.-Vídeo àlbum oficial del disc "On seràs demà?"


Lletra de "També sóc jo"

Si mai em veus tornant a peu
i no et conec, recull-me.
Si mai em veus deixant sortir
tot el verí, perdona'm.

També sóc jo.
El mateix que quan la sort
se t'escapa per ben poc   
et fa riure un altre cop.

També sóc jo.
Ple de llum i de foscor,
tan minúscul que faig por.
També sóc jo.

Si mai em veus inflant el pit
parlant de mi, atura'm.
Si mai em veus cridar confós
cremant-ho tot, abraça'm.

També sóc jo.
El mateix que quan la sort
se t'escapa per ben poc   
et fa riure un altre cop.

També sóc jo.
Ple de llum i de foscor,
tan minúscul que faig por.
També sóc jo.