Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

9 de maig 2018

Escultures

Dies enrere vam marxar dos dies amb l'Anna cap a les comarques gironines.
Vam visitar 3 ciutats i en cadascuna d'elles vaig trobar una escultura, un monument escultòric que em va agradar molt.
Els vaig fer una foto a cadascun d'ells i us els ofereixo aquí, pensant que potser no sempre em fixo prou en aquestes obres d'art públiques.
A mi em van agradar molt totes tres.
I a vosaltres?

L'ESCALA. Autor: FRANCESC ANGLÈS. "Monument a la cobla"

GIRONA. Autora: PIA CROZET. "Monument a Josep Pla"

PLATJA D'ARO. Autora: TERESA RIBA.

2 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

He tingut també de veure-les "en viu" totes tres, i estan molt bé. Són d'aquells petits tresors que tenim escampats pel notre bonic país. Espero que gaudíssiu de l'escapada!

Eladi Martínez ha dit...

Sí, Roger, vam gaudir-la. I les escultures són molt maques!
Eladi