Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

18 de març 2018

La música m'ha salvat: M Clan i Joan Rovira

Aquesta setmana ha estat molt intensa i esgotadora.
He tingut moltíssima feina de l'escola per acabar els informes del segon trimestre i he anat acumulant cansament i manca de son a mesura que avançaven els dies.
I vaig arribar al divendres amb molta feina per fer el cap de setmana i molt poca energia.
Em posava a treballar i se'm tancaven els ulls... però no m'ho podia permetre: havia d'acabar la feina! Necessitava alguna cosa que em mantingués despert sense defallir... i ho vaig trobar: M Clan!!

De seguida us ho explico, però abans... Joan Rovira!

 Doncs resulta que dissabte a les 8'00 h del vespre venia el Joan Rovira al Voilà i no m'ho volia perdre! Era totalment insensat anar-hi perquè tenia una feinada de por, però vaig decidir que no m'ho volia deixar perdre.
Vaig anar al concert i m'ho vaig passar moooolt bé. El Joan Rovira va estar genial! Veu fantàstica (fins i tot amb l'encostipat que portava), guitarra energètica i virtuosa, cançons fantàstiques (menció a part la meva petició "M'agradaria ser un Beatle" que va suposar un moment àlgid del concert) i somriures i rialles continus perquè estava molt còmode, simpàtic i inspirat. Algú pensarà que vaig perdre 2-3 hores, però crec que va ser un encert anar-hi perquè va ser com una bombona d'oxigen poder-me esbafar i gaudir d'aquella estona.

I ara, us parlo de M Clan...
Vaig buscar cançons d'aquest grup perquè vaig suposar que eren canyeres i em mantindrien despert i... vaig encertar-la de ple! Vaig descobrir el disc en directe "Dos noches en el Price" i l'he escoltat sense descans, amb els auriculars, portant el ritme amb el peu i mantenint la concentració que m'ha permès acabar tota la feina que tenia sense adormir-me.

Us deixo 2 vídeos d'aquest concert perquè us feu una idea de l'efecte que m'ha causat: rock'n'roll en estat pur, energia, adrenalina, potència...
Si podeu, mireu els vídeos perquè encara gaudireu més, però si no podeu parar-hi l'atenció, només escolteu les cançons: són una canya!
He seleccionat "Calle sin luz" (la que obre el concert) i "Me estás atrapando otra vez" (amb la presència i un gran solo de guitarra de l'Ariel Rot).
Us encantaran!
A mi m'han salvat el cap de setmana!!