Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

19 de maig 2017

Produccions Kino T. Feina


M'ho estic fent a sobre!
Porto moltes setmanes preparant un curtmetratge a l'escola per sensibilitzar els alumnes sobre un problema que tenim: a les hores del pati es llencen molts esmorzars a les papereres.
Vaig recollir idees entre els alumnes de 5è i a partir d'aquí vaig elaborar un esquelet de guió, vaig dividir-lo en escenes, les vaig anar desenvolupant, vaig pensar com ho filmaria, amb quins alumnes, quins enquadraments, quines músiques, quines veus en off, els diàlegs...
M'ho he passat molt bé i estic a punt de presentar-lo en societat...
...i en tinc moltes ganes!
Tinc moltes ganes que la gent el vegi i em faci arribar les seves opinions!

I mentre no arriba aquest moment avui us avanço el nom i el logo de la "Productora" que he creat per fer aquest curtmetratge: Kino T. Feina

;-)

6 comentaris:

MoNtSe ha dit...

El nom de la productora és un avançament de l'èxit rotund que vindrà!!! 👍🏻😉

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, MoNtSe, JA L'HE ACABAT!!!!
Dilluns el presento a l'equip directiu i espero que ben aviat tothom el pugui veure i jo pugui començar a rebre el feedback de tot aquest temps de feina solitària...
Tan de bo tingui l'èxit que li augures, que agradi i que tingui incidència en la solució del problema que pretén atacar...
Nanit!
Eladi

Roger Berenguer ha dit...

Ja friso per veure'l Eladi! Segur que estarà genial!
P. d C.

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, Roger... ja falta poc!

Eladi

Carme ha dit...

Ganes de veure'l!!!!!!

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, Carme... a mi també se m'està fent llarga l'espera...
Eladi