Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

10 de febr. 2015

"It's over" de Level 42

Avui recupero una cançó força antiga dels Level 42, una cançó que jo devia escoltar cap els anys 1987-1988 en una època important de la meva vida (començava a sortir amb l'Anna, començava els estudis superiors, vaig anar a la mili...).
L'altre dia la vaig recuperar a través de l'Spotify i sentir-la em va transportar al passat enmig d'unes pessigolles al vel de paladar, difícils de compartir.
La cançó es diu "It's over" i fa així:



5 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Molts records!! Gran balada dels Level 42 ��

Miles ha dit...

Com que sóc més "vell" que tu, aquesta cançó no l'havia escoltat mai.
He de dir-te, però, que és preciosa.
Continuaré...

Petons de colors

Miles

Eladi Martínez ha dit...

Roger... es nota d'una altra època, però això no és pas dolent... porta records...
Eladi

Eladi Martínez ha dit...

Miles,
celebro que t'hagi agradat, malgrat acabar de descobrir-la i ser de fa un apila d'anys...
Bon cap de setmana i molts ànims!!
Eladi

Miles ha dit...

Gràcies amic!!

Petons de colors per tota la família.

Miles