Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

29 de març 2013

"Glòria" de Sau

De tant en tant recupero alguna cançó del passat i avui li ha tocat al "Glòria" de Sau.
Per a mi és un preciós cant a l'amistat.
En una ocasió vaig fer-li un regal al meu germà Sergi, quan feia la mili a Mallorca, il.lustrant amb fotos tots els versos de la cançó i ho recordo com una de les coses maques que he fet.
També va ser una de les dues cançons que van sonar al nostre casament.
També l'he tocada amb guitarra i sempre és una cançó molt agradable de tocar i cantar.

Inicialment els Sau van fer la cançó "Glòria per tu" al disc "Quina nit!" però, més endavant van canviar-la per aquesta versió més acústica i més melòdica que, pel meu gust, la va millorar i molt.

En fi, aquí la teniu per acabar aquest mes de març.



GLÒRIA (Sau)
Tu que m'has vist caure a terra
tu que sempre m'has trobat
en les nits de lluna plena
dormint en el teu sofà

Tu m'ajudes sense presses
si cal deixes el que tens
m'obres sempre casa teva
perquè no em quedi al carrer

Ens fem vells però no hi ha pressa,
entre copes em vas dir,
col·locats quasi com sempre
sense un duro però amb estil

No desitjo una altra cosa
el meu món, els meus amics
i la vida no em fa nosa
mentre tingui un ros als dits

Entremig de vells poemes
de la glòria del passat
he trobat aquesta història
per la nostra amistat
que potser havies oblidat.

4 comentaris:

Anna ha dit...

Molt bonica...i quants records...

txetxu ha dit...

Bon dia meu irmão!!

...sóc el privilegiat que va rebre una de les coses"maques" que has fet...(per a mi és molt més de que maca!)

Està guardat a la caixa de tresors encara a Catalunya...però un dia ens retrobarem al Brasil i el record...l´amistat i la complicitat...continuaran creixent.

Entremig de vells poemes
de la glòria del passat
he trobat aquesta història
per la nostra amistat
que potser(segur que no!!)havies oblidat.

No era aixi meu irmão??

Abração i petons de colors en aquest diumenge que comença tan maco!!

Eladi Martínez ha dit...

Anna, sí, molt bonica i molts records. I una cançó sempre present, sempre actual, sempre emotiva, sempre nostra...
Eladi

Eladi Martínez ha dit...

Txetxu, recordes bé com acabava l'adaptació del darrer vers i m'agrada. Jo també la recordo clarament i fins i tot alguna de les fotos del treball que et vaig regalar i com vaig muntar-lo d'una revolada un matí d'un dissabte després d'un atac d'inspiració al meu pis de solter del carrer del Cós.
M'agrada haver tingut 2 comentaris teus al picalapica tan seguits.
Fins aviat
Eladi