Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

23 de març 2013

Caçapapallones

Aquests dies, regirant llibretes velles per una notícia que sortirà d'aquí a poc, vaig ensopegar amb aquest poema que em va provocar un somriure.
Parla de la sort i, malgrat tot, malgrat les retallades i les noves dificultats econòmiques per anar passant els mesos  i les mil i una petites coses que ens poden arribar a preocupar en el dia a dia, m'ha fet pensar que, en el fons, sóc un afortunat.
Tinc salut, feina, família, necessitats bàsiques cobertes.... I ara, a més, vacances, primavera...

... Sort que la vaig deslliurar... ;-)

CAÇAPAPALLONES (9-12-94)

La recompensa, el tresor d’aquell conte
que tres pirates buscaven pels mars,
avui la guardo dessota el coixí
i, quan m’adormi, la penso somiar...

La papallona genial que empaitava
es deia “Sort” i la vaig ben caçar.
Ara la guardo en un pot i respira,
però alguns em diuen que l’he de clavar
-ales esteses i agulles i un suro-.
Però si la clavo mai més volarà...

Li faig tres fotos i deixo que voli,
obro finestres i miro com fuig.
La “Sort” és viva i sols jo l’he tinguda
i crec que és bo que l’hagi deslliurat:
m’he portat bé i algun cop tornarà...