Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

19 de juny 2012

Números especials

En l'últim article parlava dels números com a causants de maldecaps quan s'han de recordar en contrasenyes, però avui volia tractar els números des d'un altre enfocament ben diferent, el d'aquells números que per alguna raó ben poc racional ens acaben resultant especials, màgics, simbòlics...
Per exemple, recordo que quan vaig començar a sortir amb l'Anna (fa ja... gairebé 25 anys...!) jo vivia a casa dels meus pares i teníem el número de telèfon 873.08.25. Quan vaig saber que el número de telèfon de l'Anna era 872.28.05 el meu cor enamorat va voler veure en aquella coincidència de les darreres 4 xifres dels nostres números de telèfons, un senyal dels Déus que beneïen el nostre incipient amor.
Està clar que es tractava d'una casualitat i que barrejant les 4 xifres (0-2-5-8) podria haver trobat uns quants telèfons a Manresa, però... qui hagués desoït un senyal tan màgic de l'atzar??

Hi ha gent enamorada del 46 del Valentino Rossi, del 10 del Messi, del 23 del Michael Jordan, de l'any de la seva data de naixement... Hi ha el cas del Lluís Carreras (ex futbolista i ara entrenador) que sempre havia portat el dorsal 7 i la seva vida està farcida de dates i anècdotes a l'entorn d'aquest número.
Doncs per a mi el meu número especial és el 26.
El dia que li vaig demanar a l'Anna per sortir era un 26 de juliol, justament el dia del seu sant. En els primers mesos d'enamorament celebravem cada dia 26 de cada mes com una nova fita en la nostra relació.
Quan vam prendre la decisió de casar-nos vam voler que també fos en un 26 de juliol, just 8 anys després de començar la nostra aventura. I quan és dia 26 o quan veig un 26 escrit en algun lloc, jo no hi veig un número qualsevol, sinó que hi veig "el nostre número".

Segur que molts també teniu un cas semblant de simpatia per algun número concret per alguna raó especial. Algú vol compartir-los?

2 comentaris:

Toni ha dit...

Pensava que tenia un lleuger problema amb el "meu" número especial, pero ja veig que som més! :O)
A mi sempre m'acompanya el número 11 , tenia pensada possar-hi una entrada,... haig d'esperar per això a les 11h pm
Vinga salut i a cuidar-se
Toni

Eladi Martínez ha dit...

Ja, ja, ja...
Molt bé, Toni. Estic segur que qui més qui menys tots estem encarinyats d'algún número per una o altra raó. Gràcies per compartir-ho.
Eladi