Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

25 de març 2011

Optimisme per Emilio Duró

Va ser una d'aquelles aclucades d'ull que et fa l'atzar. Jo mai no miro "La Sexta", però estava posada perquè l'Anna mirava un capítol de "El mentalista", mentre jo corregia exàmens al menjador. Es va acabar la sèrie i va començar el programa "Buenafuente"... Feia molt de temps que no veia el Buenafuente i el vaig deixar de fons mentre seguia corregint, però llavors va arribar aquesta entrevista i m'hi vaig quedar enganxat.

És un tal EMILIO DURÓ, de qui no havia sentit a parlar mai. És assessor d'empreses, coaching i coses d'aquestes relacionades amb la motivació, la mentalització, potenciar les virtuts, minimitzar els defectes, etc. Al programa el van subtitular com a "Optimista bien informado".
Us transcric algunes de les coses que va dir i us deixo el vídeo per si voleu veure l'entrevista. És una persona molt entusiasta i divertida que transmet confiança, optimisme i simpatia. I tot el que diu és molt interessant:

  • "Som massa racionals. Un greu error de les persones és intentar treure del cap el que no ens surt del cor..."
  • "Ens passem la vida patint pel passat i pel futur i hem deixat de viure el present..."
  • "Una manera d’ajudar-nos a aconseguir la felicitat és envoltar-nos de gent que sigui alegre. Un somriure et pot canviar la vida i molta gent ha perdut la capacitat de somriure..."
  • "Ens hem de tocar, petonejar, abraçar..."
  • "S’ha demostrat científicament que el temps es desdobla i no es linial. Vivim el temps per fraccions i dins de cada fracció hi ha espais buits que viatgen cap al futur, escullen un futur i l’atrauen cap al present. Això es diu HIPERINCURSIÓ. El que visualitzem ho estem atraient cap a la nostra vida. Per això hem de pensar en coses que vulguem que passin, perquè les estem atraient. I hem de procurar no pensar en coses que no vulguem que passin..."
  • "Hem de canviar el llenguatge perquè som el que parlem. Mai no ens hem de parlar en negatiu perquè, si no, acabem sent tan negatius com ens sentim dir..."
  • "Es poden canviar els hàbits. un hàbit tarda 21 dies en instaurar-se. Si durant 21 dies t’aixeques dient-te “Avui serà un gran dia!”, el dia 22 sortirà sol..."





4 comentaris:

Pol Cruells ha dit...

Ei Eladi! gràcies per comentar el vídeo...
Tots els qui disfrutem de cada moment i anem per la vida amb optimisme no ens hem de deixar intimidar pels qui ens titllen d'ingenus, al contrari... com diuen els Ix! "l'ingenu és lliure"; i com dic jo: "sóc feliç quan tu somrius"...
Fins aviat!

Eladi Martínez ha dit...

Pol, m'alegra de tornar-te a trobar per aquí al meu bloc. SEgueix endavant amb el teu optimisme i la teva sensibilitat i... ja veus... a visualitzar concerts exitosos que el poder de la ment és il.limitat...
Molta sort amb el "Passeu, passeu..."
Eladi

riki ha dit...

que curiós,vols que et digui quina frase em surt al mòbil quan l'engego? "Avui pot ser un gran dia" jaja i encara que molts dies no l'apago tinc igualment molt present aquesta frase. Crec fermament que la nostra predisposició i ganes marquen el dia a dia de les nostres vides, si vols que et passin coses, has de fer coses; si vols que la visa et sorprengui has de col·laborar perquè passi. La por als canvis, per mi, és la mort en vida. Jo sempre que he arriscat, a la curta o a la llarga, m'ha anat bé, i espero no deixar de fer-ho!
M'ha agradat molt l'entrevista, no és la primera vegada que veig o llegeixo al respecte i és molt gratificant, engrescador i motivador. Jo crec que has trobat un fil que podria donar per molt...

Eladi Martínez ha dit...

Raquel, com altres vegades veig que tenim punts coincidents. No sé si coneixies aquest tal Emilio Duró. Jo no n'havia sentit a parlar mai i l'entrevista em va agradar molt pel que deia i com ho deia.
Hi estic molt d'acord i en la meva petita mesura intento anar per aquest camí de positivisme.
A reveure
Eladi