Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

5 de març 2011

Curiositat insatisfeta

He deixat passar uns 10 dies, però no m'ha servit massa...

Segueixo sense saber si hi ha algú a Alemanya o als Estats Units que em llegeix intencionadament...
Segueixo sense saber qui em llegeix des de dintre de les fronteres de l'Estat Espanyol... bé, alguns dels que ja sé que em llegeixen van jugar al joc que proposava i van fer un comentari (gràcies, Anna, Txetxu, Miles i Mª Dolors!!) i alguns que ja sé que em llegeixen no van tenir ganes de jugar i no van donar senyals de vida...

En fi, es veu que els meus lectors tenen més ganes de llegir que d'escriure o bé són molt vergonyosos o no estan per "xorrades" i dediquen el temps a altres coses... No passa res.

Ara bé, l'experiment no ha estat totalment debades: he descobert que hi ha un ex mestre jubilat de Manresa -a qui no conec- que em llegeix sovint... (gràcies per seguir-me el joc...)

I si algú, tot i que ja hagin passat molts dies, té ganes de fer un pas endavant i donar-se'm a conèixer, serà molt benvingut.

Mentrestant, però, donem per acabada aquesta pausa que havia proposat i en els propers dies reprendré el fil habitual i aniré publicant noves notícies. Fins aviat!