Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

9 de gen. 2011

Nadal 2010

Ja estem al final d'aquestes vacances de Nadal i em ve de gust deixar un reportatge fotogràfic d'algunes de les activitats familiars que hem fet perquè sé que hi ha gent que viu lluny o amb qui ens veiem poc i agraeix aquests detalls. I perquè em ve de gust deixar-ne constància aquí.
  • Podríem dir que vam començar les activitats nadalenques abans de les vacances, quan pel Pont de la Puríssima vam anar a la Fira-Mercat medieval de Vic, ja que allà vam fer algunes fotos al gran arbre de la Plaça Major i una d'elles (amb un petit retoc de nevada artificial) va acabar sent la nostra felicitació nadalenca que, per cert, il.lustra aquesta notícia.
  • El dia 24 a la nit vam fer cagar el tió a casa dels avis Alarcón. El dia de Nadal vam dinar també a casa dels avis Alarcón i a la tarda vam anar a Calders on jo tocava la guitarra per acompanyar el grup de caramellaires que feia una cantada de nadales.
  • El dia de Sant Esteve vam dinar a casa dels avis Martínez i vam acabar el dinar amb unes cantades nadalenques acompanyades de les guitarres de la Raquel, la Jana i la meva pròpia (com ja vaig explicar en una notícia anterior).
  • El dia dels Innocents vam explicar-los al Roc i l'Ona la tradició de les llufes i les innocentades (ara ja pràcticament desapareguda) i vam dedicar-nos a fer tirallongues de llufes i anar-les a penjar per les cases d'alguns veïns.
  • El dia 31 a la nit, vam celebrar el Fi d'any a casa del Jordi i l'Agnès.
  • El 2 de gener a Calders va arribar el Carter Reial i vam anar a portar-li les cartes del Roc i l'Ona. El mateix dia a la tarda vam anar al Campi qui Jugui amb la Rat i el Guiu per rematar un dia complet.
  • Però encara més complet va ser el dia següent, que vam passar-lo a PortAventura, en la seva versió nadalenca que ens va agradar molt. Vam anar-hi amb la Rat, el Guiu, el Dídac i l'Albert i ens ho vam passar molt bé. Menció especial per al dinar-espectacle a "La posada de los Gnomos", un restaurant ambientat com a casa d'uns gnomos que ens van fer disfressar com ells per enganyar Santa Claus que va aparèixer al final del dinar. Va fer molt bon dia, no hi havia un excés de gent i l'ambientació nadalenca ens va agradar tant que segurament repetirem en futurs hiverns.
  • I passem a la traca final dels Reis. El dia 5 ens va convidar a dinar la iaia Mª Dolors que feia anys i després ja vam anar tots junts cap a Calders per gaudir de la cavalcada. El Roc i l'Ona van pujar a la falda del Rei Negre per explicar-li les coses de rigor però unes hores després va ser el Rei Blanc el que va venir a casa carregat de regals. Ara bé, un dels regals, que era per l'Ona, se'l va emportar per a una nena que es portés més bé, perquè venia marcat amb un gomet groc de mal comportament. Tot i així els Reis van ser molt generosos i ens van sorprendre sobretot amb un grandiós boti-boti i una confortable cadira per al despatx.
Aquí teniu un recull d'imatges. Si voleu veure-les millor, cliqueu sobre la pantalleta i anireu a parar a una altra pàgina on les podreu anar passant en mida més gran. Espero que gaudiu del reportatge!

Mª D.S. ha dit...

Celebrem molt que posessiu unas vacances tan divertidas i les "Reis M. del O." us portessin tantas cosas per tots ¿Será que heu fet molta bondad?. Una forta abraçada. Mª Dolors S.

Eladi Martínez ha dit...

Amb els nens aquestes festes són molt especials. I a roda d'ells tots recuperem una mica de la màgia d'aquestes dates.
Pel que fa a la bondat, procurem fer-ne tot l'any, però els Reis sempre són més generosos del que ens mereixem.