Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

3 de set. 2009

Conte premiat a Calders "Com la vida mateixa"

En aquesta ocasió, per "petició popular" d'alguns dels pocs seguidors d'aquest blog i per comoditat quan vulgui fer-lo llegir a algú (només hauré d'adreçar-lo al meu blog), us ofereixo el conte "Com la vida mateixa" que vaig escriure sota els efectes d'un atac d'inspiració, vaig presentar al concurs literari de Calders de l'any 2008 i vaig tenir la sort que em donessin el primer premi.
Espero que us agradi.

Com La Vida Mateixa