Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

1 de març 2018

"La gran nevada" (poema gràfic)

Vaig escriure aquest poema entre el dimarts 27 i el dimecres 28, mentre esperava si s'acabaria produint la gran nevada que s'havia anunciat (i finalment si que es va produir).
Dimecres no vam anar a treballar i vam sortir una estona a aixafar neu. Els vaig fer aquesta foto a l'Anna, el Roc i l'Ona fent l'àngel sobre la neu.
I després vaig pensar que seria maco fer un muntatge entre foto i poema, un fons negre i uns puntets blancs que simulessin els flocs de neu caient.
I el vaig compartir amb alguns amics i el vaig publicar al facebook.
I, com que va tenir molt èxit, he pensat que també havia de deixar-ne constància aquí al bloc.
(cliqueu sobre la imatge per veure-ho més gran i llegir-ho millor)


5 comentaris:

Roger Berenguer ha dit...

Fantàstic Eladi, com sempre!

Anònim ha dit...

La papallona? No era fer l'àngel?

Anna ha dit...

Totalment d´acord, és fer l´àngel...fer la papallona és una altra cosa...

Eladi Martínez ha dit...

Gràcies, Roger!
Eladi

Eladi Martínez ha dit...

Doncs, res, pons007 i Anna, si els dos esteu d'acord ho canvio ràpidament. "Fer l'àngel" i no se'n parli més. Sort que no afecta la rima del poema... ;-)
Eladi