Benvingut: passa, llegeix i opina

Estàs al bloc de l'Eladi Martínez pots buscar les notícies que t'interessin pels menús de la dreta "Cerca per etiquetes" (pots buscar per temes) i "Arxiu del bloc" (per ordre cronològic).
Per fer un comentari clica sobre la paraula "comentaris" que hi ha al final de cada notícia, escriu el teu comentari i escull la identitat "NOM/URL" posant el teu nom perquè sàpiga qui ets.
Gràcies. Espero que gaudeixis de la visita.

7 d’oct. 2013

Ramon Mirabet

Vaig descobrir Ramon Mirabet una setmana que estava malalt a casa. I us en vaig posar una notícia amb una cançó i un vídeo que donaven molt bon rotllo (HappyDays, si no l'heu vist, us el recomano).
El cap de setmana passat em va tornar a venir al cap i vaig buscar si estava a Spotify. I si que hi és i té cançons que m'han encantat, sobretot algunes que van a cavall del blues, el soul i el so New Orleans que transmeten molta trempera i ganes de moure el peu i sacsejar el cap al ritme de la seva veu càlida i trencada.
Casualitats de la vida, el dissabte 28-9-13 el van entrevistar al "Via lliure" de RAC1 i això va acabar de precipitar la seva reaparició al picalapica
Si teniu accés a l'Spotify feu-hi una escapada i, si no, us deixo un altre vídeo que, com el primer, trobo que dóna molt bon rotllo: "Le sud"

A C T U A L I T Z A C I Ó ! !: Aquest diumenge, 13 d'octubre, a les 19'00 h a la sala El Sindicat de Balsareny podrem gaudir de la seva actuació en directe. Si res no es torça, a casa nostra no ens ho perdrem...